Extra, extra, read all about it: Marantz 2010 line-up

Gestart door VK, juni 10, 2010, 21:30:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VK

Nu een artikel op hifi.nl over de nieuwe Marantz line-up:
http://www.hifi.nl/artikel_pagina2/2107/Veel-nieuws-op-huisshow-Marantz-Marantz.html

Eerste luisterimpressie van de KI- Pearl Lite: http://www.hifi.nl/blog/bericht?item=483

Recensies van KI- Pearl Lite & NA7004 volgen binnenkort.

WimPeu

#16
Ben benieuwd of de NA7004 ook vanaf een NAS werkt. Van dit soort dingen zie ik vaak de meer waarde niet tov bv een Squeezebox. Ja de Dac zal beter zijn maar aangezien 99% er toch een CD speler bij wil houden en zelfs de nieuwe Marantz CD spelers met een digitale input uitgerust zijn ben je de DAC van de NA eigenlijk niet nodig.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Weet niet of dat kreng ook video bestanden afspeeld, ik heb er nog niet naar gekeken, maar dan is het wel te hopen dat ze een beetje up to date blijven met firmware update's....
Als hij geen video bestanden afspeelt is dit natuurlijk een vrij nutteloos bericht....  clown1

ronrhe

De NA7004 werkt vanaf een NAS (Synology209).
Je moet wel DLNA activeren, anders lukt het niet goed.

De eerste bevindingen zijn voorzichtig positief. Ik heb nog te weinig kunnen proberen om een goed oordeel te kunnen vellen.
Wat ik wel kan zeggen is dat het bedienen vanaf een PC via het netwerk ronduit primitief is. Ik snap niet dat men niet een gelikte interface heeft gemaakt. Maar wellicht dat dit nog gaat komen.
Het werken met de afstandsbediening gaat redelijk. Jammer dat er geen volledig nederlandse menustructuur en bediening is.

Wat de klank betreft is het duidelijk beter dan een squeezebox Duet. Wat bediening betreft een heel stuk minder.

HiFi gek

Citaat van: scanspeakman op juli 14, 2010, 20:20:24
Ik zag op een andere site de aankondiging van de SR6005. Alles ok maar die "vleeslollie"-tekst die er bij stond.....niet te filmen!

"Volledig nieuw is het voeding- en uitgangscircuit dat gebruikt is in beide modellen. Deze is ontworpen voor onmiddellijke stroomtoevoer, zodat elke verandering in het geluid gevolgd kan worden. Het ontwerp kan van absolute stilte naar maximaal geluid omschakelen."


Scanspeakman


Inderdaad nogal vreemde tekst , komt ietwat ongewoon over .


Groeten  EDWIN  B


Marantz 81