Welke matchen bij een SR5004

Gestart door marnixk, juli 13, 2010, 21:20:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marnixk

Ik ben in het bezit van een SR5004 en heb momenteel een Infinity floorspeakers aangesloten. Echter ga ik binnenkort verhuizen en heb eigenlijk geen plek meer voor floorspeakers. Ik ben nu dus opzoek naar een setje bookshelf speakers die matchen bij de SR5004. De infinity speakers had ik overigens al die heb ik niet bij de SR5004 gekocht.

Ik heb zelf natuurlijk al wat gezocht en oa. de B&W 685, Monitor Audio Silver RS1 speakers en Q-Accoustics 2020 tegen. Maar ik sluit natuurlijk ook geen andere merken uit zoals Mission, KEF of iets.

Whisper.nl

Hoi Marnix,

Zo te lezen allemaal speakers die, in hun prijs-klasse, goed presteren.
Ik zou de Rogers LS3a willen toevoegen aan je rijtje.
Een engelse speaker gemaakt in Duitsland.
Ik luister en geniet nu ongeveer 6 maanden van deze speaker.

Maar het zelf luisteren is natuurlijk belangrijker.
Elk "(geh)oor" is weer anders.

Neem je versterker eens onder de arm naar een goede verkoper en luisteren enz.

groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

sdijk

Ik zou ook eens luisteren naar Focals toen ik ze hoorde was ik gelijk verkocht :kwijl: maar dat is natuurlijk persoonlijk, maar geef ze maar eens een kans
Marantz SR6005
Marantz CD5003
Marantz BD5004
Focal chorus 826V
Focal chorus CC800V
Focal chorus SR800V
Focal chorus SW800
Philips 46PFL8606 3d led TV
Connected by Monster cable

ValentinoA

waarschijnlijk zal je dit niet willen gezien je op zoek bent naar bookshelf speakers, maar ikzelf heb Canton Movie 150QX en ik moet zeggen dat ik soms versteld ben van de goeie kwaliteit.

mind you, dit is énkel zo voor films/games/blu-ray, voor muziek gebruik ik m'n stereo die stukken beter klinkt
Stereo: Marantz PM 7003 / Marantz CD 5003 / Rega DAC / Logitech Squeezebox Touch / Technics SL-D202
Surround: Panasonic TX-L47FT60 / Marantz SR 7007 / Marantz DV 4003 / Panasonic BD-80 / Sony PS3 / Nintendo Wii