Nieuwe Receiver...

Gestart door Sphinkx, augustus 25, 2009, 22:38:19

Vorige topic - Volgende topic

Sphinkx

Citaat van: Stadium III op september 13, 2009, 08:07:09
Je boedoeld dat je als je een BD afspeelt de reciever geen nieuw formaat aangeeft in display?

Inderdaad. Ik krijg enkel de melding van digital wanneer ik een BR afspeel. Moet daar niets meer bij staan? Ik krijg wel het blauwe signaal van HDMI...

Stadium III

Als hij aangeeft in het scherm dts master of iets anders speelt hijdeze ook af

het standaard DD of DTS logo blijft dan branden

Als je op auto speelt en display veranderd kun je het wel zien

op source of pure direct iig niet
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Sphinkx

Ik denk niet dat de Receiver een DTS MA symbool heeft. Volgens de handleiding enkel DTS; ES; 96/24; PCM

Daarnaast kan er ook Surround of Digital EX op komen. HDCD kan er ook opkomen maar dit is enkel voor super audio CD veronderstel ik? Dit komt uiteraard allemaal uit de handleiding...

Mijn input setup staat gewoon op HDMI voor BR.  Zet ik deze dan beter op auto ofzo?

Stadium III

Als hij aangeeft wat ie binnenkrijgt en daarnaar gewoon zijn werk doet is het toch helemaal toppie !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Sphinkx

Dat is natuurlijk helemaal correct...

Wel opletten met de night functie. Want die sprong zaterdagavond ineens op zonder waarschuwing   :roll:

Jantje

Citaat van: E Hamers op september 13, 2009, 12:28:08
Is er ook al bekend of er voor de SR8002 en SR7002 een opvolger uit komt die aansluiten bij de nieuw lijn van Marantz ?

De 8004 en 7004 schijnen rond januari/februari gereleased te worden. Bron: productmanager Marantz op de dealerdag.
Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.