SR7002 geeft steeds center speaker on/off

Gestart door dqs23, februari 20, 2009, 10:42:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

wat een gedonder joh,
maak eens een foto van de achterkant en de aansluitingen zoals ze nu zitten.
het zou niet zo mogen zijn dat je nu een nieuwe hebt met weer een ander probleem.
als dit wel het geval is zou ik dat ding omruilen voor een NIET Marantz apparaat....
ik ben niet anti-Marantz, maar een liefhebber wordt je zo natuurlijk ook niet....  nopompom

dqs23

Monitor output staat op hdmi 1 out. Heb ook geprobeert met een composite video out zelfde problem.
PS3 BD en Games via hdmi werkt perfect.
Xbox 360 via component in -> SR7002 -> hdmi out -> beamer geen beeld, maar dat weet niet ik of ik misschien iets fout doet bij het video conversion settings. Het staat op ANA&HDMI voor component, maar toch geen beeld.

dqs23

Citaat van: marvin op maart 03, 2009, 11:58:23
wat een gedonder joh,
maak eens een foto van de achterkant en de aansluitingen zoals ze nu zitten.
het zou niet zo mogen zijn dat je nu een nieuwe hebt met weer een ander probleem.
als dit wel het geval is zou ik dat ding omruilen voor een NIET Marantz apparaat....
ik ben niet anti-Marantz, maar een liefhebber wordt je zo natuurlijk ook niet....  nopompom

Mijn geduld raakt idd op. Ben ook niet anti-Marantz maar ja zo is de fun ook er uit  nopompom. Het is alleen dat ik wil zeker weten dat ik niets fout doet voor dat ik ga klaagen bij de leverancier.
Was ik maar bij de Yamaha gebleven en de RX-V1900 genomen.
Maakt vanavond wel een foto.

Stadium III

maak idd eens foto's van de menu's end
Verder moet het werken en anders zal er denk ik wel ergens een forum lid wonen in de buurt
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dqs23

Hierbij de fotos.

Video Inputs:
Component 2 = Xbox360
HDMI 3 = PC
HDMI 4 = PS3

Audio Inputs
Optical 2 Xbox360
Optical 3 PC

Output:
HDMI out 1 -> Projector





Jeroen

Wat voor een PC heb je (laptop of een desktop)? Dit vraag ik omdat een desktop computer wat nadelig kan zijn voor je receiver, ik heb vroeger een ingang laten ontploffen door de audio uitgang van de desktop aan te sluiten op de ingang van de receiver. Dit komt omdat er in een desktop computer spannings verschillen optreden en daar kan de receiver niet zo goed tegen. Het is maar een gedachte dat het hier mee te maken zou kunnen hebben.
Veel succes ermee.

M. vr. gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Vlearmoes

Nu nog een foto van het 1ste menu van de marantz  Funktions Input!
om te kijken hoe je alles hebt toegewezen



Waar woon je ergens?  er is vast wel iemand in de buurt die ff kan helpen
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Mister Floyd

Vervelend joh :cry:, ik heb ook in die tijd een SR7002 gekocht, maar heb gelukkig nog niet van die problemen ervaren.
Ik weet niet waar je hem gekocht heb, maar de service van Marantz is heel goed.
Ik heb in het verleden veel klachten gehad met een DV7600 DVD speler en na hem zo'n twee jaar steeds weer te hebben laten nakijken, heb ik uiteindelijk een DV7001 als vervanging gekregen van Hobo Hifi hello.
Ze willen ook wel langskomen om te kunnen zien waar het aan schort. 

Succes,

Mister Floyd
Marantz UD7007
Marantz PM7001
Marantz SR5011
2x Focal-JMlab Cobalt "S" 826 classic
2x Focal-JMlab Cobalt "S" 806 classic
Focal-JMlab Cobalt "S" CC800 classic
Samsung LE40A786R2F LCDTV SmartLED
Cisco 8455DVB
Humax IRHD5000C