Hallo allemaal,
Na jarenlang meelezen heb ik mij nu eindelijk aangemeld. Mijn naam is Thijs (37) en ik woon in Zuid-Limburg met mijn vrouw, twee dochters, hond en een gezonde(?) dosis audiovirus.
Enkele jaren geleden heb ik mijn Samsung surroundset ingeruild voor een Marantz PM80-MKII met Bose speakers. Dat was het begin van het stereo-pad. Inmiddels speel ik muziek via een Marantz PM82 met B&W 603 S2, ondersteund door een REL Quake II en REL Stampede. Bronnen zijn een Chromecast Audio, Dual 601 en Marantz CD62-SE.
De directe aanleiding om mij aan te melden: mijn PM82 heeft dringend aandacht nodig. De volumepotmeter kraakt al langere tijd bij het verstellen van het volume en sinds kort ook af en toe enkel het linker kanaal zonder dat het volume versteld wordt. Tijdens het typen van dit bericht besloot hij er dramatisch aandacht voor te vragen, inclusief rookpluimpje en sfeerverlichting...
[1 uur later]
De PM82 staat afgekoppeld en tijdelijk vervangen door een Denon DRA-700AE. De kap is van de PM82 verwijderd waar ik gelukkig visueel geen brandschade heb aangetroffen.
Ik ga mij hier verder rustig inlezen onder het genot van de (nieuwe) Live EP van Led Zeppelin en goed glas wijn. Tips voor een goed adres voor revisie zijn zeer welkom.
Groet,
Thijs