Meer dan Marantz .....

Gestart door kdt, juni 27, 2010, 10:08:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kdt

Heb onlangs apparatuur van McIntosh beluisterd, moet toch nog maar even doorsparen, wat een sound. Maar terug van vakantie toch nu al weer erg tevreden met de Marantz set.
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

Marantz 81

tuurlijk is er meer dan marantz   shutup

maar op welke Luidsprekers heb je de apparatuur beluisterd ?

wat voor ruimte heb je het beluisterd ?

een zaak waar ik vroeger veel kwam ,had gewoon lekker eindeversterkers geschakeld achter de geintegreerde versterker die je aan het beluisteren bent , en die stonden natuurlijk achter de wand zodat jij ze niet zag

lo

Citaat van: Marantz 81 op juli 04, 2010, 10:56:40
een zaak waar ik vroeger veel kwam ,had gewoon lekker eindeversterkers geschakeld achter de geintegreerde versterker die je aan het beluisteren bent , en die stonden natuurlijk achter de wand zodat jij ze niet zag

Daar kom je nu niet meer schat ik zo maar eens. Verneukerij van de eerste orde noem ik dat puke

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

verkooptechniek he en als je dan terug komt dat de speakers thuis nogal tegen vallen licht het aan de ruimte waarin je luistert  violent1 , idd is het triest en kom daar niet meer nee

Marvin

Dat zijn de trucjes van de Bose luisterruimtes, ideale opstelling met magnefieke akoestiek en versterkers van een ander merk.

Hulde voor de marketing afdeling van Bose...!  :-D

kdt

Ik heb de McIntosh beluisterd bij HiFi Solutions in Amsterdam (toevallig in de buurt). De naam van de luidsprekers weet ik niet meer, vrij kleine speakers op mooie stands.
Maar zoals gezegd .... zeer tevreden met de Marantz set op mijn Magnepans, lekker eind van de avond jazz luisteren, glas port, stukkie oude kaas, genieten  pompom pompom
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

Marantz 81

doe dat  :yes:

de speakers zelf kunnen ook het grote verschil maken zeker op zulke apparatuur  :wink:

jowa

McIntosh maakt heel mooi spul, is alleen redelijk prijzig en van het uiterlijk moet je houden (vrij druk).
Maar ja, ben dan ook deense eenvoud gewend  :-D

De apparatuur wordt zo goed als vooor het leven gebouwd bij McIntosh, daar zit dan ook een stuk van de kostprijs in.

stupid geniet lekker van je huidige hele mooie set, je verlekkeren aan nog mooier spul is altijd leuk, maar weet uit ervaring dat te vreden zijn met je eigen spullen pas echt genieten is  :mrgreen:


kdt

Jowa heeft daar groot gelijk in, genieten van je eigen set.
Maar een deel van de hobby is toch altijd even kijken (en vooral luistere) naar iets anders .... :wink:
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215