CiteerDie little Dot via chinese handelaar besteld?
Ik heb hem bij
http://little-tube.com/ besteld, dit is de website van het bedrijf die dus de versterker produceert.
Daar kan je via e-bay of via e-mail de versterker bestellen, je krijgt overigens alleen volledige garantie op het product als je het bij hun besteld.
Mijn ervaring met hun is zeker goed, ze zijn daar erg behulpzaam, e-mails worden snel beantwoord, en ook de levering was heel snel, ik had hem in een week.
Op head-fi lees ik ook veel goede reacties over hun service en support, en natuurlijk hun producten.
CiteerWat heeft hij uiteindelijk gekost? Is het pakketje onderschept? Dus extra kosten?
De versterker die ik besteld had, de Little Dot MKIII, kost $199, ik had daarnaast nog een extra setje buizen van $35, en de verzending naar Nederland kost $66, in totaal dus $300, omgerekend in euros is dit ongeveer 195 euro.
Mijn pakketje werd inderdaad nog onderschept, ik moest in totaal nog 28 euro bijbetalen.
Dus in totaal komt het op ongeveer 223 euro, ondanks al die extra kosten is het nog steeds goedkoop voor een versterker die in verhouding stukken beter presteert dan versterkers in dezelfde prijsklasse (en duurder) die hier in Europa direct te koop zijn.