Komt helaas op meer spelers voor. Voorheen slikte de DV 6200 ze helemaal niet en daar was dus niets aan te doen. Reden destijds voor mij er een CD 6000 OSE Le bij aan te schaffen, die ze probleemloos afspeelde. Ik heb nu een CD 17 met een (vervangen) VAM 1202 loopwerk, die ze wel afspeelt, maar vaak gewoon stopt als er verder word geskipt, dit heeft mijn CD 17KI dan weer niet, maar die wil er ook wel eens een weigeren. Vaak wordt dan de CD weer wel ingelezen als de lade opnieuw word gesloten. Zolang die CD's op de markt zijn, zal dat in bepaalde spelers voor problemen blijven zorgen, omdat ze niet aan de Red Book standaard voldoen en sommige spelers daar dus mee vast lopen. Ik heb al eens een paar CD's overgezet op een CD-R Audio met de Marantz DR 6000, waarna ze nagenoeg op elke andere speler zijn weer te geven, maar ook dan lukt het nog niet altijd. De DR 6000 leest overigens sommige beveiligde CD's ook niet in. Echter had ik van de 6002 wel verwacht dat hij dit probleemloos zou doen, daar zijn voorganger er uitstekend mee omging, een uitzondering daar gelaten. Leuke bijkomstigheid is trouwens dat sommige ''beveiligde'' CD's zonder enig probleem digitaal gekopieerd kunnen worden op de Marantz CD recorder... Anderen moeten op de analoge manier worden overgezet, maar dat verschil in kwaliteit is zo weinig, dat die beveiliging niets voor stelt en alleen maar tot ergernis leidt. Overigens ook erg krom: Men vindt van alles uit om een zo mooi mogelijke opname te maken van het origineel, maar je mag er eigenlijk geen gebruik van maken...