Zo dan hier ben ik weer eens en ik wil gewoon eens even lekker mijn ei kwijt, want ik ben enthousiast. Ik mag wel zeggen dat ik de afgelopen dagen weer zo verschrikkelijk genoten heb, alles lijkt te kloppen op alle vlakken hier. Ik zit lekker in mijn vel en heb goed kunnen genieten van bijna twee weken vrije tijd. In deze tijd heb ik veel aan wandelen en sporten gedaan en super veel kunnen genieten van mijn set. Heerlijk kunnen genieten van zowel muziek als films. Ik vind het erg leuk om te vertellen dat ik nog steeds helemaal tevreden ben met de set en dat deze set me elke keer weer weet te pakken en me laat verbazen, het verveelt gewoonweg niet. De helderheid het vermogen laat me elke keer weer genieten, tot nu toe hebben mijn vorige versterkers deze luidsprekers nog nooit zo mooi laten klinken. Er komt gewoon veel meer gecontroleerde beleving uit ook wanneer het volume omhoog gaat, het geluid gaat niet schreeuwen, maar blijft snaarstrak staan. Geweldig gewoon. Ja ik denk dat mijn ziekte over is... audiofiela nervosa word het hier genoemd dacht ik. Ja ik heb rust over elk component in de set, wanneer er iets kapot gaat ga ik pas vervangen is mijn voornemen... Maar ja je weet nooit, hahahaha!