vTuner support en apps volledig verouderd en niet up to date.

Gestart door stefaan, april 30, 2021, 09:04:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stefaan

Het is toch echt godgeklaagd met de support van vTuner.
Elke keer dat ik een mac address wil toevoegen van een internet player or streamer moet ik betalen of het mac address komt er niet in.
Sterker nog, nadat je betaald hebt, kan je wel op je toestel stations zoeken en spelen, maar je mac address komt NIET van zelf in vTuner terecht.
Je moet dan noodgedwongen een email sturen en dan ...als ie zin heeft....antwoord er een zekere Michael N. Bolton...
maar die reageert pas na 24 of 48 uur met een bijkomende vraag die je dan moet betantwoorden waarna je weer eens 24 uur of meer moet wachten om verder te kunnen.

En we zullen het maar niet hebben over de apps in de playstore of in the iOS store om de marantzen te besturen.
Iemand heeft zijn volledige installaties verkocht om dat ie volgens eigen zeggen vond dat de marantz software volledig verouderd is. Hij had ook de mooie en prachtige  Marantz NA-11S1 , maar heeft hem na 3 maanden verkocht wegens software verouderd, naar eigen zeggen.
Hun toestellen zijn wel goed maar de software laat echt te wensen over hoor.
NA6005
NA7004 (x2)
NR1506
NR1602 (x2)
NR1605
SR7002
UD5007
CC4003

CBdicX

Citaat van: stefaan op april 30, 2021, 09:04:30
Het is toch echt godgeklaagd met de support van vTuner.
Elke keer dat ik een mac address wil toevoegen van een internet player or streamer moet ik betalen of het mac address komt er niet in.
Sterker nog, nadat je betaald hebt, kan je wel op je toestel stations zoeken en spelen, maar je mac address komt NIET van zelf in vTuner terecht.
Je moet dan noodgedwongen een email sturen en dan ...als ie zin heeft....antwoord er een zekere Michael N. Bolton...
maar die reageert pas na 24 of 48 uur met een bijkomende vraag die je dan moet betantwoorden waarna je weer eens 24 uur of meer moet wachten om verder te kunnen.

En we zullen het maar niet hebben over de apps in de playstore of in the iOS store om de marantzen te besturen.
Iemand heeft zijn volledige installaties verkocht om dat ie volgens eigen zeggen vond dat de marantz software volledig verouderd is. Hij had ook de mooie en prachtige  Marantz NA-11S1 , maar heeft hem na 3 maanden verkocht wegens software verouderd, naar eigen zeggen.
Hun toestellen zijn wel goed maar de software laat echt te wensen over hoor.

Tja, Internet streaming bedrijven  :evil:

Ik heb een conflict met Calm Radio, ook zo traag als dikke stront, en dan een reactie krijgen van wat moet ik ermee.
Voor mij de laatste keer dat ik voor zo'n type "service" ga betalen.