vrouwen

Gestart door rudolf, juni 27, 2011, 13:51:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rexp

#30
Citaat van: Sander Nolden op augustus 28, 2011, 22:11:27
Citaat van: Cornelis1921 op augustus 28, 2011, 21:03:11
Citaat van: Cadfael op augustus 26, 2011, 14:05:41
Mijn vriendin kijkend in het foldertje van Avantgarde: "Die vind ik echt wel de mooiste".

Deze dus: http://audio-life.nl/avantgarde/trio

nopompom ...alleen nu de centen nog....

Met onze huidige speaker vond ze de 'duurdere' er ook beter uitzien, dus dat was wel handig eigenlijk.

maar even zonder gekkigheid, ze is zelf ook erg kritisch qua geluid als muzikant zijnde, dus haar beoordeling op het luisteren weegt ook wel zwaar mee :)
Van welke afdeling is Uw vrouw: klassiek, jazz...?

19ohm...... Daar mogen wel een paar flinke eindversterkertjes aan om die schatjes te laten zingen zeg!

Ik weet niet hoeveel Ohm mijn vrouw is maar ik voel wel een weerstand als ik weer nieuwe speakers wil kopen.

Marantz 81

kunnen wel dippen van 1 Ohm zijn misschien  clown1 en dat heeft de versterker het heel zwaar meeste zullen ook clippen  :-D

19 ohm is een makkie voor de versterker  byebye

Sander

Citaat van: Marantz 81 op augustus 28, 2011, 22:44:12
kunnen wel dippen van 1 Ohm zijn misschien  clown1 en dat heeft de versterker het heel zwaar meeste zullen ook clippen  :-D

19 ohm is een makkie voor de versterker  byebye

Maar hij zal evengoed dubbel zo hard moeten werken t.o.v. een 8ohm's speaker.
Als hij dan ook nog dipt naar 1ohm wordt het idd echt interesant....
Wellicht iets mooi's van Macintosch ofzo :D
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Dennis E36

Citaat van: Sander Nolden op augustus 28, 2011, 22:11:27
Citaat van: Cornelis1921 op augustus 28, 2011, 21:03:11
Citaat van: Cadfael op augustus 26, 2011, 14:05:41
Mijn vriendin kijkend in het foldertje van Avantgarde: "Die vind ik echt wel de mooiste".

Deze dus: http://audio-life.nl/avantgarde/trio

nopompom ...alleen nu de centen nog....

Met onze huidige speaker vond ze de 'duurdere' er ook beter uitzien, dus dat was wel handig eigenlijk.

maar even zonder gekkigheid, ze is zelf ook erg kritisch qua geluid als muzikant zijnde, dus haar beoordeling op het luisteren weegt ook wel zwaar mee :)
Van welke afdeling is Uw vrouw: klassiek, jazz...?

19ohm...... Daar mogen wel een paar flinke eindversterkertjes aan om die schatjes te laten zingen zeg!

Laag is actief, dus valt best mee :-D
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

SMarcel

Hé Cor,

Mijn vrouw is van meerdere muziek soorten net als ik, van Gino Vanelli, Diana Krall tot Moke, Lady Gaga, Boston, Foreigner, Four Play en wat nog meer.
Wij draaïen zelfs de Swedish House Mafia, en dat klinkt zo af en toe best wel lekker.

Groeten,

Marcel