Probleempje ud5005 icm samsung tv

Gestart door remco2706, oktober 16, 2016, 18:25:35

Vorige topic - Volgende topic

remco2706

Ik heb nog een vraag,zou iemand mijn set willen afregelen met audessy en daarna met een db meter tegen een vergoeding?pm mag altijd. :mrgreen:

lo

Waar woon je ongeveer?

Je zou eens contact met @Stadium III kunnen nemen.

Heb je onderstaand topic al doorgelezen?

http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,3485.0.html
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

remco2706

remco2706

Ik dacht het probleem een beetje onder controle te hebben,vandaag een filmpje gekeken sinds lange tijd.
Wat blijkt?op source direct gaat heel soms mijn scherm op zwart en komt weer terug,kijk op de display van de receiver dan gaan de logoos ook uit,soms valt het geluid weg soms ook niet,na enkele seconden komt het beeld weer terug en kan ik verder kijken.
Soms gebeurt om de halve minuut,soms een hele tijd gaat het goed,wordt er gek van en genoodzaakt die reciever van het balkon te gooien.

remco2706

Vooralsnog is het probleem opgelost,ik weet niet precies hoe het is gedaan,maar iets met hdmi control.
Alles stond op on in mijn reciever,dan blijft de reciever switchen en zoeken alsware naar die andere poorten,dat resulteert dus dat je soms zwart beeld en geen geluid krijgt.
Nu is alleen hdmi control aan van de tv en van de reciever off,of andersom maar in iedergeval dat mijn reciever dus meteen de tv ziet en blijft zien.

Wellicht kan er iemand iets mee als iemand iets soortgelijks heeft.