Audio Pro Stereo One WOW!!!!

Gestart door SMarcel, september 25, 2015, 07:10:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SMarcel

Hallo forummers,

Als alles meezit, ga ik morgen een setje Audio Pro Stereo One scoren.

Deze set ziet er super uit, heeft zeer goede recenties en een zeer speciale luidspreker techniek met het in Zweden ontwikkelde ACE-bass systeem.
Vraag me niet wat en hoe hierover want dat weet ik niet maar het komt er op neer dat er uit zeer kleine luidspreker systemen, zeer groots geluid komt. Wat door Audio Pro met name ontwikkeld is voor hun Subwoofer lijn.

Ik ga puur voor de nieuwsgierigheid deze set ophalen en natuurlijk voor de looks en we zien wel waar deze eindigt.

Maar nu de vraag, zijn er mede forummers die met dit merk of deze set ervaring hebben? En die met mij willen delen?

Ik hoor graag.

Groeten,
Marcel

capri9000

Heb destijds een paartje Audio Pro Stage 55 nieuw gekocht na een luistersessie in een audiozaak tussen vele anderen.Minder bekend hier maar toch goed,succes ermee

SMarcel

#2
Hallo mede audio liefhebbers,

Het heeft even op zich laten wachten maar hier ben ik even m.b.t. de Audio Pro set. Ik heb deze nu in de woonkamer staan en kan alleen maar zeggen WOW!!!!

Deze set zet werkelijk muziek neer. Een kleine set met een heel groots geluid. Zelfs zo goed dat er even de gedachte bij mij boven kwam van ik zet al het andere te koop en ga hier mee verder. Dit is absoluut geen doorsnee midi setje maar een ruim volwassen full size stereo set met veel potentie.

Ik heb deze set nu nog op Marktplaats staan maar de twijfel wordt steeds groter en ik denk er aan om hem er af te halen en zelf te houden.

Wat dat ACE-Bass doet kan ik niet verklaren, maar het doet niet alleen met het laag wonderen, ook het hoog midden geven een schitterend beeld. Alles komt los van de speakers en klinkt alsof je erbij zit. Ik denk dat de kracht ook zit in de combinatie van hun eigen speakers welke bij deze set horen, je moet deze namelijk ook met 3 aders aansluiten en eer brand op de speaker een kleine blauwe LED.

Mocht je ooit de kans krijgen om een set te horen of beter nog, te scoren zou ik niet twijfelen en meteen doen.

Zo, ik ga nu stoppen en lekker verder luisteren naar Stevie Ray Vaughan die hier in de kamer zijn nummer Tin Pan Alley staat te spelen. SUPER!

Groeten,

Marcel

hchifi.nl

Ik heb zo'n setje ook nog in de winkel staan.
Voor de centen doen ze het idd zeer goed.

Ik raak hem alleen niet kwijt aan 200,00 Euro  :-(
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515