Vakantiehuisje te huur met leuke hifi installatie inbegrepen.

Gestart door i-DSI, augustus 30, 2014, 11:41:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

i-DSI

Dit kan sommigen wel interesseren.
Ik verhuur sinds kort ons vakantiehuisje aan zee (Nieuwpoort, België).  De meeste huurders slaan geen acht op de aanwezige apparatuur, maar op dit forum kunnen er leden zitten die dit eens willen beluisteren.
Je herkent op de foto:
Pioneer LCD TV KRL32V, Pioneer DVD speler DV410V
Marantz PM15S2 versterker
Marantz SA15S2 CD speler
Monitor Audio Studio Monitor 2 luidsprekers (met Monster Z-cable)
Je ziet ook een Project 20th Anniversary Edition platenspeler. Maar deze stop ik steeds afgesloten weg voor niet hifi liefhebbers, samen met een beperkt aantal platen.
Er is uiteraard ook HD digitale TV, Wifi....
Hier vind je alle info voor geïnteresseerden (op de pagina is er een link naar het immokantoor, indien verdere vragen: PM me maar):
http://www.tripadvisor.nl/VacationRentalReview-g230023-d6969855-Cosy_holiday_house_near_to_beach_very_quiet-Nieuwpoort_West_Flanders_Province.html
https://www.facebook.com/pages/Ysermonde-Alver/797202543653252
MAIN: Marantz PM15-S1 + SA15-S1*Pioneer BDP-LX52*Dynaudio Audience 52SE*Pro-Ject Ann.Ed.*

AUX: Pioneer VSX-LX52*Pioneer DV-410V*Monitor Audio Studio2

AUX2: Denon PMA735R*Denon DVD900*Dali Concept1

QuattroNL

Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

xander32

Leuk adres. Wij zijn nog wel van de weekendjes weg of ergens een mid-weekje.
Ik hou deze ff in m`n achterhoofd, wie weet komt deze een x van pas :yes:.

pameijer

Mooie plek! Ik houd deze ook in mijn achterhoofd. Houd er wel rekening mee dat als ik je huisje huur ik meteen de opstelling van de speakers aan zal passen  :evil:.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

i-DSI

Citaat van: pameijer op augustus 30, 2014, 13:45:15
Mooie plek! Ik houd deze ook in mijn achterhoofd. Houd er wel rekening mee dat als ik je huisje huur ik meteen de opstelling van de speakers aan zal passen  :evil:.
Ha, ha, geen probleem. De kabels zijn lang genoeg.  En ik weet ook dat de opstelling en akoestiek daar geen droomplaats zijn.  Maar ik vind het schitterend om daar bij minder/slecht weer lekker wat plaatjes te draaien. Kwestie van van elk ogenblik te kunnen genieten als we daar zijn.
De linkerluidspreker staat op een Atacama-stand. Maar ik ben niet tevreden want die staat altijd te wiebelen.  Aanpassen met de vijsjes helpt niet want na elke huur wordt alles gepoetst (door immo-kantoor of onszelf). En dan wordt die toch verplaatst. De tegelvloer is ook niet perfect effen (is eigen aan die tegel). De rechter staat wat beter. Met Blu-teak staat die vast op de kast.
MAIN: Marantz PM15-S1 + SA15-S1*Pioneer BDP-LX52*Dynaudio Audience 52SE*Pro-Ject Ann.Ed.*

AUX: Pioneer VSX-LX52*Pioneer DV-410V*Monitor Audio Studio2

AUX2: Denon PMA735R*Denon DVD900*Dali Concept1

RoGEK

Verrek.... ik moet eens wat foto's gaan terug kijken van een jaar of 25-30 geleden.

Ik ben daar ook ooit geweest met m'n ouders (ysermonde) en die huisjes lijken wel heel erg...

Is dat niet een heel "vakantiepark" daar van zulke huisjes?

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

i-DSI

Citaat van: RoGEK op augustus 31, 2014, 14:53:46
Verrek.... ik moet eens wat foto's gaan terug kijken van een jaar of 25-30 geleden.
Ik ben daar ook ooit geweest met m'n ouders (ysermonde) en die huisjes lijken wel heel erg...
Is dat niet een heel "vakantiepark" daar van zulke huisjes?
Ja, ja, dat moet 'm zijn, Roger. 20 - 30 jaar geleden waren die huisjes allemaal in handen van één bedrijf dat ze verhuurde.  Maar nu zijn die bijna allemaal in privé handen.  Wij hebben dat van ons gerenoveerd (nieuwe  elektriciteit en nieuwe keuken).
We hebben zelfs al huurders gehad die er heen gingen uit 'nostalgie' naar hun kinderjaren en die vonden het heel fijn om dat allemaal nog eens terug te zien.
MAIN: Marantz PM15-S1 + SA15-S1*Pioneer BDP-LX52*Dynaudio Audience 52SE*Pro-Ject Ann.Ed.*

AUX: Pioneer VSX-LX52*Pioneer DV-410V*Monitor Audio Studio2

AUX2: Denon PMA735R*Denon DVD900*Dali Concept1

RoGEK

Ja, ik zal een jaar of 6 zijn geweest gok ik... is dan 28 jaar geleden....
Morgen me moeder eens vragen en het fotoalbum erop naslaan..
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17