Nog even een verlaat ( door gezondheid en hagel/windschade) bericht van mij van de M&G bij Rob
Helaas kon Emiel (van het HT-forum) niet meekomen hij wilde zijn her examens toch een keer goed doen!
Met de auto vol PS3 en bijbehorende spullen en mijn te verkopen setje zijn we naar het zuiden gereden, waar Jasper halverwege al gewassen en gestreken klaar stond
Mij oude set hebben we vlak voor Rob`s woonplaats afgeleverd aan toekomstige kopers die er tot in de middag mee mochten spelen; daarna uitsluitsel!
Bij Rob & Anouk werden we vanouds ontvangen met een lekker frisdrankje en versnaperingen op deze benauwde dag
Anouk zag er goed gegroeit uit;
en binnen kort worden Rob`s handen verder geboeid door een extra familielid
De middag stond in het teken van de PS3 vergelijken tov DV7001 op de SR7001 en Schap HD LCD
DE vergelijking was erg leerzaam zoals je uit Rob analise kon lezen en ben het daar aardig mee eens
Het kam er een beetje op neer dat geluid en beeld van een blu-ray (PS3) perfect werdt afgespeelt
maar bij gewone dvd`s toch een voorkeur gaat naar de dv7001 kwa geluid niet kwa beeld daar komt ie aardig mee
de gewone cd`s horen echt niet in de PS3 daarvoor zul je toch een cd-speler moeten aanschaffen (CD6002)
De blauwige waas die op een LCD opviel was thuis op de plasma niet te zien
persoonlijk vink een plasma even rustiger aan doen evenals voor de ogen ipv de scherpte van een LCd waar je toch aan moet wennen.
Al met al een geslaagde middag waaruit Rob al een conclusie heeft getrokken (een BD-speler)
Ik heb mijn conclusie getrokken op de thuisreis aangekomen bij kopers van SR8500 en DV7600 bleken zij on de indruk van de prestaties (die legio zijn) en besloten tot overname.....dus mijn SR 8002 kon besteld worden
bij een leverrancier in het zuiden met een erg scherpe prijs !!
De CD6002 moet nog even wachten op ook zeer aantrekkelijke aanbieders
In Heelsum aangekomen kregen we de eerste schrik met veel ontbladerde bomen (hagelbui) en hebben Jasper daar achtergelaten
Hoe dichter wij in de achterhoek kwamen hoe meer bomen er over de weg lag en hogroter de schade gevallen waren die we zagen; thuis in Neede hadden ze de volle laag gehad aan hagel en wind en ben nog bezig om de onstane troep en schade op te ruimen en te vernieuwen
gelukkig was de auto met ons mee vandaag
en heeft geen deuken opgelopen zoals talloze anderen hier wel hebben gedaan
Bedankt Rob en Anouk voor gast vrijheid
Kom weer eens deze kant op want er valt vast wel iets af te regelen met de sub ...nu deze aan de SR8002 en PS3 hangt ...zoals je al schreef