Citaat van: Maus op januari 24, 2013, 15:57:44
Dan een 1070!
Ik vind de PM80SE wel iets stoers uitstralen, ik heb dan ook die panelen erbij, dan lijkt ie een stuk breder.
En slecht gebouwd ach... Na 20 jaar doet hij het nog perfect. Weet niet hoe de wel en niet SE hierin verschillen?
Mijn gewone PM80 heeft geen verkoperd chassis hetgeen volgens mij de PM80SE wel heeft en wat een van de standaard toevoegingen is in SE-series van Marantz.
Verder is mijn PM80 behoorlijk bom-vast behalve.... haha één keer is de STK-module laten vervangen en nu zit dat er misschien weer aan te komen.... (soms wat opstart gekraak/vervorming).
Is er Iemand die dan misschien ook de voedingselco's door grotere capaciteitstypen en -indien van toepassing- audiofiele elco's wil vervangen. Eventueel een ringkerntrafo of dan maar gewoon hele voedingsdeel? 220Volt van begin jaren 90 is toch geen 230Volt van nu hè ?
Prijs-idee?
Vraagje : wat zijn WBT-ls-stekkers?
Ik heb nu 4mm LS kabel van Monitor Cobra er in maar de terminals zijn eigenlijk alleen maar geschikt voor 3,5 mm Ls kabel. Beter iets afsnijden of banaanstekkers gebruiken?
mvg
Merlin
Wat het bijzondere van de PM80 was? hij klinkt analoger dan sommige andere versterkers/merken (bijv. destijds Rotel).