Consolette

Gestart door marcbons, mei 05, 2012, 14:23:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep



Ik weet niet of de Consolette al in de winkel staat. Maar ze hebben er al 200 pond van de prijs afgehaald.
Dat is z'n 240 euro?

Exxar

Daarnet ook die email ontvangen.
Zou het niet verkopen misschien?

pameijer

#17
Bij Hificorner ook €200 van de prijs af, nu €799, blijft een bom duiten.

sowieso schieten de prijzen momenteel op en neer van Marantz, vindt het nier erg betrouwbaar overkomen zo. Voorbeeld: de SR7007 was bij Hificorner vorige week nog zo'n €934 uit mijn hoofd, nu is de prijs weer €1.399, daarvoor wastie €1.599 en hij is ook kort €1.025 geweest.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

joep

#18
Bij beste keus St. Oedenrode staat hij voor € 739,00,

Ik zou er wel eentje willen. Maar even wachten tot hij onder de € 500,00 komt.
Adviesprijs hier is € 999,00 daar geeft Marantz nu € 200,00 korting op.
Blijft er € 799,00 over. Daar moet toch zeker 35% korting op gegeven kunnen worden.
Blijft er over zo'n € 520,00.

JohnWx

Citaat van: joep op juli 10, 2012, 21:28:10
Nu ook op de site:  http://www.marantz.eu/consolette/

Denk dat een stem gitaar en mooi uit zal komen


Ben zo wie zo een all in oner geworden ben uit de kast  :wink:


Stoer ding vond het eerst niks
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

100%Marantz

Citaat van: joep op februari 13, 2013, 16:29:10
Bij beste keus St. Oedenrode staat hij voor € 739,00,

Ik zou er wel eentje willen. Maar even wachten tot hij onder de € 500,00 komt.
Adviesprijs hier is € 999,00 daar geeft Marantz nu € 200,00 korting op.
Blijft er € 799,00 over. Daar moet toch zeker 35% korting op gegeven kunnen worden.
Blijft er over zo'n € 520,00.

En Joep nog niet gekocht?

Als je Ken hoort spreken moet het iets bijzonders zijn.
Hij spreekt over 60 jaar geleden de Audio Consolette van Saul Marantz
30 jaar later de CD
En nog eens 30 jaar later de Consolette

Op die manier gezegd moet het iets topkwaliteit zijn.

heeft iemand dit al horen spelen?
marantz, what else?

joep

#21
Nee nog niet gekocht. Vreemd genoeg omdat de prijs te laag is. Hé wat zeg je me daar zul je zeggen.
Nou ik bedoel er het volgende mee.
De Consolette kwam op de markt nog niet zo lang geleden voor € 999,00 waarna er al snel € 200,00 onder het smoesje van 60 jarig bestaan af gingen. Vervolgens ging daar op zijn Marantz al snel weer een hoop geld af.
Inmiddels staat hij nieuw in de winkel te pronken met een prijskaartje onder de € 500,00.
Dat is de helft van de originele prijs. Jammer voor al die mensen die hun investering op een paar maanden met ik schat zo'n €650,00 hebben zien dalen. €350,00 is ongeveer de 2e hands prijs is voor iets dat nu voor €500,00 in de winkel staat, misschien nog wel minder!

Het is gewoon triest hier en elders te lezen dat mensen hun duur verdiende centjes in een nieuwe Marantz hebben gestoken en vervolgens na een paar weken te zien dat er al tientallen procenten van de nieuwprijs zijn afgegaan.
Vooral in het HT gebeuren, maar soms schrik ik ook van de 2e hands prijzen van PM's en SA's.

100%Marantz

Ik vroeg dit juist omdat je gezegd had dat je zou wachten tot het aan 500€ kwam, daar aijn we nu ongeveer.



Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?

100%Marantz

Heb je al horen spelen Joep?


Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?

joep

#24
Citaat van: 100%Marantz op november 11, 2013, 13:15:03
Ik vroeg dit juist omdat je gezegd had dat je zou wachten tot het aan 500€ kwam, daar aijn we nu ongeveer.



Sent from my iOS coffee machine

Voor kwaliteit radio gebruik ik de digitale uitgang van mijn TV welke ik aangesloten heb op de digitale ingang van de cd speler. Verder heb ik in de kamer een Sonos play 5 staan voor het bedieningsgemak. Vooral mijn vrouw is hier dik tevreden mee. Denk dan ook dat er eerder in huis zo links en rechts nog wat Sonos spul bij komt dan dat een Consolette zijn intrede zal doen.

Nee nog niet gehoord, maar ook het formaat van dat ding houd me ook tegen. Denk dat het geluid echter best goed zal zijn.
Toch maar eens gaan luisteren?