Consolette

Gestart door marcbons, mei 05, 2012, 14:23:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.



pameijer

De speaker vind ik erg mooi, zeker met houtfineer. Maar dat apparaat eronder is de spreekwoordelijke vlag op de modderschuit.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

leo

ik ben in munchen geweest op de high end show en ik kan zeggen dat ik zeer onder de indruk was van dit docking station. mooie warme klank en een zeer groot stereo beeld. men heeft hier volgens mij echt veel aandacht aan besteed onder het mom van als we het doen moeten we het wel goed doen. daarbij heb ik met iemand van marantz gesproken daar en die zei dat de achterkant geen fineer is maar 1cm dik walnoothout. en geloof mij, in het echt ziet hij er nog veel beter uit dan op deze foto.

JohnWx

blijft behelpen zo een ding en dan zoveel geld uitgeven koop dan een Tivoli of zoiets he Joep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Das geen vergelijk John. Ik zou hem eerder naast de Zeppelin van B&W zetten. Vond dat een top ding.
Er zit geen radio op maar op je iPhone kun je een radio app zetten.
Consolette is € 999,--
Zeppelin       € 599,--
Tivoli            € 199,--
Appels met peren.

JohnWx

Citaat van: joep op mei 08, 2012, 10:48:31
Das geen vergelijk John. Ik zou hem eerder naast de Zeppelin van B&W zetten. Vond dat een top ding.
Er zit geen radio op maar op je iPhone kun je een radio app zetten.
Consolette is € 999,--
Zeppelin       € 599,--
Tivoli            € 199,--
Appels met peren.

ja maar voor mij blijft het naar peren luisteren met dat soort dingen dus dan maar de Tivoli voor 199,- en van de rest neem ik je mee uit eten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

€ 999 - € 199 = € 800 euro voor uit eten gaan. Dan weet ik nog wel iets leuks voor na het eten.....   pompom pompom pompom

JohnWx

Citaat van: joep op mei 08, 2012, 11:55:06
€ 999 - € 199 = € 800 euro voor uit eten gaan. Dan weet ik nog wel iets leuks voor na het eten.....   pompom pompom pompom

ik kan niet paaldansen Joep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

leo

een beetje knap midi systeem kun je ook rond 999 euro kopen. voor dat geld zou ik dus voor de consolette gaan. qua design (en met name afwerking) en geluid gaat heb je hier veel meer waar voor je geld. en er zit overigens ook internet radio ingebouwd dus een tuner heb je ook niet meer nodig.

JohnWx

Citaat van: leo op mei 08, 2012, 12:51:56
een beetje knap midi systeem kun je ook rond 999 euro kopen. voor dat geld zou ik dus voor de consolette gaan. qua design (en met name afwerking) en geluid gaat heb je hier veel meer waar voor je geld. en er zit overigens ook internet radio ingebouwd dus een tuner heb je ook niet meer nodig.

lekker stereo luisteren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

leo

zeker. zal ook nooit ter vervanging van mijn stereo set komen maar wel een leuk ding voor op de werkkamer....

JohnWx

Citaat van: leo op mei 08, 2012, 16:03:39
zeker. zal ook nooit ter vervanging van mijn stereo set komen maar wel een leuk ding voor op de werkkamer....

Zal absoluut geluid uit komen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *