PM11S2 a €1500,- !!!

Gestart door xander32, november 24, 2013, 18:46:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


thanatos

Schitterend. Die van mij is daar ook +- met geduld voor verkocht.. doet wel ff zeer.. maar goed.. Waanzinnig fijne versterker!

Eip

Citaat van: thanatos op november 24, 2013, 21:24:21
Schitterend. Die van mij is daar ook +- met geduld voor verkocht.. doet wel ff zeer.. maar goed.. Waanzinnig fijne versterker!

Wat heb je er nu voor in de plaats gekocht.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

thanatos

Heb een set actieve Adams gekocht. De Compact MK3 Active.

Bij mijn set in de woonkamer waar de PM11 stond wisselt het. Ik heb een mooie voorversterker en daar zoek ik nog een potente eindversterker bij.. Nog niks op het oog.

Eip

Citaat van: thanatos op december 02, 2013, 17:54:33
Heb een set actieve Adams gekocht. De Compact MK3 Active.

Bij mijn set in de woonkamer waar de PM11 stond wisselt het. Ik heb een mooie voorversterker en daar zoek ik nog een potente eindversterker bij.. Nog niks op het oog.
Dat is mooi, heb je nu de Adams op je voorversterker aangesloten. Dan heb je ook geen eindversterker nodig, of heb je ook nog een set passieve luidsprekers, als dat zo is, dan kan je ook nog altijd een Accuphase eindversterker kopen. Die is bijvoorbaat al potent genoeg.  :yes: En je bent de komende 30 jaar onder de pannen.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

thanatos

Citaat van: Eip op december 02, 2013, 18:18:25
Dat is mooi, heb je nu de Adams op je voorversterker aangesloten. Dan heb je ook geen eindversterker nodig, of heb je ook nog een set passieve luidsprekers, als dat zo is, dan kan je ook nog altijd een Accuphase eindversterker kopen. Die is bijvoorbaat al potent genoeg.  :yes: En je bent de komende 30 jaar onder de pannen.

Heb nog een set passieve Adam Column MK3 in de woonkamer. Op de Compacts inderdaad alleen een voorversterker. Denon PRA-2000 Lekker vintage dus ook  :-D

Een Accuphase eindversterker is enorm kostbaar nieuw. Die zal ik niet snel kopen tenzij ik die defect/reparabel tegen het lijf loop. Zijn wel fantastische gebouwde machines hoor.

Ik denk eerder aan een Byston eindbak. Een 4B SST of ST. Maar dat is nu geen prioriteit. Een gereviseerde 1060 speelt al schitterend op die Adams..