marantz pm700

Gestart door jeroen pijper, augustus 16, 2013, 21:57:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeroen pijper

hehe eindelijk iets gezien in grieken land. Van Marantz, maar niet de mooiste maar het is wel een vintage Marantz.

Marantz 2015 Marantz 4230
Harman Kardon 430 Sansui 8080DB pioneer sx 737 sony str 7055


speakers
bose 205 Marantz 7g

SB_Marantz

Leuke versterkers hoor!

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

i2Paq

Klopt, die hebben gewoon iets.

Eind jaren '70 begin '80, mijn jeugd en ik vond/vindt ze prachtig smoelen.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

jeroen pijper

ik was met mijn ouders in zakynthos stad centrum. alleen maar kleding en souvenirs ik was uitgekeken op dat soort spul. ik kwam deze Marantz tegen prijs weet ik niet omdat die geen engels kan. Vroeg of die ook Marantz 2220 /2225 kon maar dat verstond die niet. Maar toch iets leuks gevonden
Marantz 2015 Marantz 4230
Harman Kardon 430 Sansui 8080DB pioneer sx 737 sony str 7055


speakers
bose 205 Marantz 7g

HAL9000

#4
Ik kan wel  Engels,  en ik vind  deze  serie  ook erg  goed.  De  receivers  zijn ook leuke  bakken.
Vooral  die laatste  sr9000 (10).  Die heb jij toch ooit  gehad  S.b  marantz 




Trouwens  mochten mensen  SD6000 8000 en 9000 casettedeck hebben met een klacht dat  deze niet in PLAY  wilt  blijven.  Ik heb een  oplossing  ervoor gevonden.  nieuwe  combinatie  van photo coupler en LED.  :yes:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

HAL9000

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

jeroen pijper

ik vind meer de 70s mooier1970-1978 receivers en versterkers. Ik weet niet wat de feel van de pm serie zijn.
Marantz 2015 Marantz 4230
Harman Kardon 430 Sansui 8080DB pioneer sx 737 sony str 7055


speakers
bose 205 Marantz 7g

HAL9000

CiteerIk weet niet wat de feel van de pm serie zijn.

Dit is geen  Nederlands  Jeroen.     Ik ben geen moeilijk iemand  of  geweldig Taalkundig geleerd.  Dit kan niet,  lees    even wat  je In-typ.


Marantz  heb je in 3  fase,    gebouwd  door  Saul marantz,   gebouwd  door  superscope,  gebouwd  door  philips/marantz  japan inc.

Mooiste  fase  is  1  en dan 2   vind ik. 
Alhoewel marantz van eind jaren 80  en jaren 90  heel goed  kan concurreren met  andere merken.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Citaat van: jeroen pijper op augustus 17, 2013, 23:21:22
ik vind meer de 70s mooier1970-1978 receivers en versterkers. Ik weet niet wat de feel van de pm serie zijn.


Hoezo ''de feel?''
Dat je de oudere modellen mooier vindt smoelen begrijp ik nog......

De eerste PM (pre-main) zijn nog superscope producten waaronder de 700 dus ook valt.

Later onder de Philips vlag was het merendeel gewoon pulp.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Citaat van: SB_Marantz op augustus 18, 2013, 01:14:02

Hoezo ''de feel?''
Dat je de oudere modellen mooier vindt smoelen begrijp ik nog......

De eerste PM (pre-main) zijn nog superscope producten waaronder de 700 dus ook valt.

Later onder de Philips vlag was het merendeel gewoon pulp.

Kom op  Wilfred, hier een daar  een nieuwe  elko  en MOSFET  en ze  gaan weer.  HB

ohw vergeet tin binding niet.  :-P
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

klaas1965

Maar Jeroen weet je ondertussen al hoeveel euros die Pappalamelullos uit Zakynthos ervoor vraagt?

JohnWx

Citaat van: klaas1965 op augustus 18, 2013, 11:26:48
Maar Jeroen weet je ondertussen al hoeveel euros die Pappalamelolliestoklos uit Zakynthos ervoor vraagt?

In principe moet er geld bij zitten  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

jeroen pijper

We hebben geen huur auto meer. We kunnen niet meer heen gaan naar de stad. Was denk ik voor reparatie

Ik bedoel met de feel of het wel goed gemaakt is. Wat voor materialen worden gebruikt voor de versterker. Of de knoppen wel van metaal zijn gemaakt of plastic.
Marantz 2015 Marantz 4230
Harman Kardon 430 Sansui 8080DB pioneer sx 737 sony str 7055


speakers
bose 205 Marantz 7g