help!! Marantz CD6004 problemen

Gestart door Remco1980, juni 15, 2013, 19:51:21

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: pietjepc op juni 16, 2013, 13:01:12
Geen 6004, maar mijn oude 6003 had hier geen problemen mee...

Die hebben het ook elke speler heeft er wel is last van alleen op dit forum komt Marantz alleen voorbij  :oops:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Remco1980

Ik ga morgen even bellen of de mail nakijken, heb er een paar heen gestuurd dit weekend.
Ik heb ook cd's die het wel doen, dat vind ik weer vreemd.
vanmiddag een Cd deed het niet, opnieuw erin, toen deed die het weer, nog eens erin en weer storing.

Maar denk dat ik hem terug stuur met mijn cd erbij, kunnen ze zelf kijken.
Cd is in perfecte staat......

ik zal proberen morgen te laten weten hoe het gelopen is, wel jammer dat die al terug moet, word mijn toren weer kleiner  :-(

JohnWx

Citaat van: Remco1980 op juni 16, 2013, 22:51:03
Ik ga morgen even bellen of de mail nakijken, heb er een paar heen gestuurd dit weekend.
Ik heb ook cd's die het wel doen, dat vind ik weer vreemd.
vanmiddag een Cd deed het niet, opnieuw erin, toen deed die het weer, nog eens erin en weer storing.

Maar denk dat ik hem terug stuur met mijn cd erbij, kunnen ze zelf kijken.
Cd is in perfecte staat......

ik zal proberen morgen te laten weten hoe het gelopen is, wel jammer dat die al terug moet, word mijn toren weer kleiner  :-(

hoeft niet probleem is bekend
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Remco1980

Hoe bedoel je dat, probleem is bekend?
Zijn dit veel voorkomende storingen dan bij deze spelers?

JohnWx

Citaat van: Remco1980 op juni 16, 2013, 23:24:52
Hoe bedoel je dat, probleem is bekend?
Zijn dit veel voorkomende storingen dan bij deze spelers?

Als je googled zie je dat je niet de enige bent, en wat is veel op ? duizenden

Remco1980

vandaag terug gestuurd, heb er een cd bijgedaan die het bij mij maar sporadisch deed.
Kunnen ze zelf kijken waar het aan ligt.....dan hoor ik het wel.
Zou volgens mij een nieuwe krijgen.
Wel verzocht eerst de speler te testen voor verzenden.

Remco1980

bericht gekregen.
De oude deed het inderdaad ook bij hun niet met mijn cd, ze hebben een nieuwe gepakt en getest.
Deze word vandaag opgezonden.....
Hopelijk alles goed dus....

Niber

Zoals ik al zei:

Citaat van: Niber op juni 16, 2013, 20:39:06
Je kan ook gewoon even de Hificorner bellen en je probleem uitleggen.
Prima zaak met uitstekende service.

Hopelijk is het een eenmalig probleem en komt het met deze speler helemaal goed!  :yes:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Remco1980

nieuwe is binnen, de cd wat het eerst niet deed doet het nu wel.
Verder nog niet veel kunnen testen.