mijn stereo homecinnema.

Gestart door joboreas@ziggo.nl, mei 12, 2013, 20:21:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joboreas@ziggo.nl

halo ik wil mij voorstellen ik ben Jo Boreas en wil graag mijn set laten zien.Eerst even een korte terugblik.Mijn eerste set bestond uit Sony en Harmankardon op zich ook niet slecht maar het werd tijd voor wat anders.Ik heb al een tijdje op jullie site gekeken en zag dat ieder op zijn eigen manier met zijn audio sets bezig is en dat maakt deze site zo mooi.Daarom hier mijn huidige bescheiden set.De set bestaat uit de volgende compenenten.De sr5003 reciever van marantz dan de cd de cd5003 dan de ud50005 blu/ray speler.Verder bestaat de set uit de vm1 luidsprekers van bmw en de as1 subwoofer van bmw het zijn geen toppers maar ze presteren goed in mijn kleine woonkamer . Binenkort koop ik of de bmw asw610 of de rel t 5.Verder heb ik nog de pannasonic plasma tv en de humax 50 50c voor digetale tv.Ik hoop dat het een beetje duidelijk is .Zijn er nog meningen dan hoor ik het graag. met vriendelijke groeten JoBoreas. Mijn e mail is joboreas@ziggo.nl

joboreas@ziggo.nl

halo ik wil mij voorstellen ik ben Jo Boreas en wil graag mijn set laten zien.Eerst even een korte terugblik.Mijn eerste set bestond uit Sony en Harmankardon op zich ook niet slecht maar het werd tijd voor wat anders.Ik heb al een tijdje op jullie site gekeken en zag dat ieder op zijn eigen manier met zijn audio sets bezig is en dat maakt deze site zo mooi.Daarom hier mijn huidige bescheiden set.De set bestaat uit de volgende compenenten.De sr5003 reciever van marantz dan de cd de cd5003 dan de ud50005 blu/ray speler.Verder bestaat de set uit de vm1 luidsprekers van bmw en de as1 subwoofer van bmw het zijn geen toppers maar ze presteren goed in mijn kleine woonkamer . Binenkort koop ik of de bmw asw610 of de rel t 5.Verder heb ik nog de pannasonic plasma tv en de humax 50 50c voor digetale tv.Ik hoop dat het een beetje duidelijk is .Zijn er nog meningen dan hoor ik het graag. met vriendelijke groeten JoBoreas. Mijn e mail is joboreas@ziggo.nl

Whisper.nl

Ho Jo,

Welkom

Niet je e-mail hier zo(maar) neer zetten.
Krijg je een hoop spam van. Via spam-/ bods die de e-mails adressen op het net opsporen.

Veel lees en luister plezier.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet


lo

Hallo Jo Boreas,

Welkom op ons forum. Ik heb even de vrijheid genomen om de twee topics die jij hebt gestart mbt het voorstellen van jezelf en je set, samen te voegen en onder te brengen in het board "sets van leden".
Veel lees en post plezier toegewenst!

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Dat dat allemaal in de huiskamer past, die BMW's.
Of staat het in de garage? :-D

xander32

Citaat van: Whisper.nl op mei 12, 2013, 20:26:32
Ho Jo,

Welkom

Niet je e-mail hier zo(maar) neer zetten.
Krijg je een hoop spam van. Via spam-/ bods die de e-mails adressen op het net opsporen.

Veel lees en luister plezier.

Groet Whisper

:yes:



http://www.mijnhometheater.nl/ProfilePage.aspx?profielnaam=Jo%20Boreas