LET OP !!! Namaak ACOUSTIC SYSTEM RESONATOREN

Gestart door jwx, december 03, 2012, 13:50:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Een soort van zeg maar genaaid worden en niks van voelen ?  :-D   :angel: :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Ook belletjes kan je daar vast vinden.

Een fake product van een fake product, lachen toch?!


--Verstuurd zonder netwerk--

Paul

Citaat van: marvin op december 03, 2012, 18:49:07
Ook belletjes kan je daar vast vinden.

Een fake product van een fake product, lachen toch?!


--Verstuurd zonder netwerk--

Moet het dan ingestraald worden door Jomanda ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: lo op december 03, 2012, 18:19:41
Die man vertelde d'r wel bij dat ze enige tijd moesten hangen om in te werken... HLP

Wij zijn daarom ook wijselijk niet meer terug geweest...  :-D
Leuk om ook de reactie van twee ervaringsdeskundigen te lezen (die voor veel andere tweaks in het kamp der believers zitten).
Lijkt mij absoluut onwenselijk om geluid toe te voegen via resonerende belletjes. Die verbloemen zeker weer andere tekortkomingen die je anders wel hoort? Wordt het geluid vast sprankelend van  shutup
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Citaat van: Maurice op december 04, 2012, 19:36:48
Lijkt mij absoluut onwenselijk om geluid toe te voegen via resonerende belletjes. Die verbloemen zeker weer andere tekortkomingen die je anders wel hoort? Wordt het geluid vast sprankelend van  shutup

Bij een M&G waar ze flink door de muziek heen zitten te lullen lijkt mij een belletje wel handig.

Maurice

Citaat van: joep op december 04, 2012, 20:30:03
Bij een M&G waar ze flink door de muziek heen zitten te lolliestoklen lijkt mij een belletje wel handig.
Een taser heeft misschien dan meer effect  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep


Cornelis1921

Citaat van: joep op december 04, 2012, 22:43:12


Hier een foto van de laatste M&G.
Verrek, die man rechts lijkt verdacht veel op mij, was het dan zo erg? Ik vond al dat de tijd zo snel gegaan was, die taser heeft mij kennelijk een behoorlijke tijd onder zijl gehouden. Heel effectief dus bij dit soort gelegenheden.  :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *