Specificatieoverzicht Apparatuur

Gestart door mischa, augustus 02, 2007, 23:25:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mischa

Hallo,

Het lijkt me wel handig om hier ergens een soort database te hebben waarin je alle specs en afbeeldingen kunt terugvinden van de apparatuur die er van Marantz op de markt is. Meer zoiets als de beeldenbank die al eerder voorgesteld is, maar dan aangevuld met technische gegevens, misschien wel met specifieke sterkten en zwakten die door jaren gebruik naar boven zijn gekomen.

Groeten,
Mischa
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

Paul

@Maurice

Is het niet mogelijk om in PDF formaat te posten ?

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mischa

Citaat van: Paul op augustus 03, 2007, 19:39:34
@Maurice

Is het niet mogelijk om in PDF formaat te posten ?



Zo kan er natuurlijk wel aktief door leden gepost of verstuurd worden. Gewoon een pdf naar de admin en hij zorgt ervoor dat ie voor de rest beschikbaar komt. Dit kan dan eventueel in een download area en hoeft geen database te zijn, wat het wel gemakkelijker maakt. Met Adobe Acrobat kun je gemakkelijk bestanden of stukken tekst aan een pdf toevoegen, wat het eenvoudig houdt om zaken aan te vullen.

Groeten,
Mischa
Set: PM80MKII, CD-67MKII modified

Paul

Citaat van: mischa op augustus 03, 2007, 20:35:46
Zo kan er natuurlijk wel aktief door leden gepost of verstuurd worden. Gewoon een pdf naar de admin en hij zorgt ervoor dat ie voor de rest beschikbaar komt. Dit kan dan eventueel in een download area en hoeft geen database te zijn, wat het wel gemakkelijker maakt. Met Adobe Acrobat kun je gemakkelijk bestanden of stukken tekst aan een pdf toevoegen, wat het eenvoudig houdt om zaken aan te vullen.

Groeten,
Mischa

Dat bedoel ik, en de praktijk zal uitwijzen of dit werkt.
Heb al eerder geprobeerd een pdf bestand te uploaden maar deze werd niet geaccepteerd.
Weet niet of er nog andere mogelijkheden zijn ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

PDF is mogelijk, maar die zal dan naar mij gemaild moeten worden. Ik zal dan een aparte pagina maken waar deze op gevonden kunnen worden. Nadeel van PDF is dat deze veel ruimte innemen tov gewone tekst met plaatjes.
Ben gisteren al bezig geweest met een wiki, alleen die vraagt om software die niet door de webhoster wordt aangeboden  :|

Kunnen eventueel ook met een weblog achtig iets werken...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Kunnen eventueel ook met een weblog achtig iets werken...
[/quote]

Men kan het ook op zijn eigen weblog zetten en via het forum doorlinken.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op augustus 04, 2007, 16:01:04
Kunnen eventueel ook met een weblog achtig iets werken...


Men kan het ook op zijn eigen weblog zetten en via het forum doorlinken.
Dan raak je snel het overzicht kwijt denk ik... En niet iedereen heeft een weblog ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Ik sluit dit onderwerp, aangezien deze discussie parallel loopt met de beeldenbank.
Naar mijn mening moeten specificaties en beeldenbank zoveel mogelijk bundelen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude