marantz pm350

Gestart door HAL9000, juni 19, 2012, 13:55:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HAL9000

Ik heb  een Pm350  op de  tafel,  wel  niet  een   topper  echter is  deze  wel  nog  een  superscope  marantz.  kan je zien omdat marantz  in het midden staat  ipv  links  klein  zoals  philips  het  wilde.

Deze  zou goed  moeten werken alleen jammer  dat  deze  bromde  en niet  helemaal  zuiver speelde.
Heb  alle  elko's  vervangen,  alle  rotte  ic's  vervangen  en alle  rotte  hitachi  transistoren  vervangen.


voedings  elko's  stonden  bol  45v 6800µf


display.

ic's  verrot.

Versterker  oud, veel  zwarte  pootjes.

Alles nieuw.

Afgesteld  en  getest!   werkt  en klinkt  weer  prima.


Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

#1
Dat was mijn eerste ''Marantz.''

Heb er uit nostalgische overwegingen 2 staan.

Leuke dingetjes.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Ja  zijn leuke  versterkertjes  Mijn  eerste  was  een Pm200Met vu metertjes
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

100%Marantz

Ik heb deze ook als eerste marantzversterker gehad, maar niet lang, heb hem zeer snel vervangen door de PM 450
marantz, what else?

Cornelis1921

 pompom Leuk, Jon! :yes: Ziet er weer picobello uit.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SB_Marantz

Citaat van: 100%Marantz op juni 19, 2012, 18:18:47
Ik heb deze ook als eerste marantzversterker gehad, maar niet lang, heb hem zeer snel vervangen door de PM 450

Naapert. :-D
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

i2Paq

Ik heb er ook zo 1 staan.

Is uit '82 meen ik en is van mijn vader geweest.

Speelt ondanks zijn leeftijd nog prima en mede dankzij de gevoelswaarde blijft hij nog even.

Ik zou zelf nog wel een SR4000 of SR6000 willen  :kwijl:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...