Nieuwe winkel Utrecht

Gestart door Eeg, oktober 26, 2012, 18:04:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eeg

In utrecht is een nieuwe winkel van hifi klubben geopend. Ze verkopen ook Marantz. Vandaag even gaan kijken. Ziet er mooi uit maar de luister kamer is meer een luister hoek. Viel mij een beetje tegen. Volgens mij richten ze zich ook op een wat bredere groep. Echt high end zag ik niet direct staan. Niet de moeite om er voor om te rijden maar als je in utrecht bent prima om even langs te gaan.
CD6000OSE / ST6000 / PM-66se KI / Dali 350

JohnWx

Citaat van: Eeg op oktober 26, 2012, 18:04:07
In utrecht is een nieuwe winkel van hifi klubben geopend. Ze verkopen ook Marantz. Vandaag even gaan kijken. Ziet er mooi uit maar de luister kamer is meer een luister hoek. Viel mij een beetje tegen. Volgens mij richten ze zich ook op een wat bredere groep. Echt high end zag ik niet direct staan. Niet de moeite om er voor om te rijden maar als je in utrecht bent prima om even langs te gaan.

is RAF  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa

Was RAF. RAF is ter ziele.
Heet tegenwoordig Hifiklubben, die bezig zijn meerdere vestigingen in heel Nederland te openen.
Meer een concurrent van Hobo.

WimPeu

Citaat van: Eeg op oktober 26, 2012, 18:04:07
In utrecht is een nieuwe winkel van hifi klubben geopend. Ze verkopen ook Marantz. Vandaag even gaan kijken. Ziet er mooi uit maar de luister kamer is meer een luister hoek. Viel mij een beetje tegen. Volgens mij richten ze zich ook op een wat bredere groep. Echt high end zag ik niet direct staan. Niet de moeite om er voor om te rijden maar als je in utrecht bent prima om even langs te gaan.

nonono



:-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: jowa op oktober 26, 2012, 20:23:58
Was RAF. RAF is ter ziele.
Heet tegenwoordig Hifiklubben, die bezig zijn meerdere vestigingen in heel Nederland te openen.
Meer een concurrent van Hobo.


De vestigngen waren als van RAF  clown1

tis echt RAF staat er zelfs naast in het logo op de site

Ze zijn alleen maar de samenwerking moeten aangaan om via hun in te kopen omdat de afgelopen jaren nogal wat importeurs geld zijn misgelopen door het slimme zaken doen van de heer Amnon Rafalowicz


drie maal raden waar de oud eigenaar zijn geld in heeft gestoken in de firma, Audionord laat dat nou net Hifiklubben zijn, failliet maar gewoon weer verder gaan, tis briljant van de ouwe reus qua zaken doen

http://www.hifi.nl/nieuws/43744/Nieuwe-eigenaar-RAF-Electronics.html


ps: panden zijn nog steeds van de hr Rafalowicz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: jowa op oktober 26, 2012, 20:23:58
Was RAF. RAF is ter ziele.
Heet tegenwoordig Hifiklubben, die bezig zijn meerdere vestigingen in heel Nederland te openen.
Meer een concurrent van Hobo.

Kan je mij aanwijzen officieel waar Raf terziele is ? nee gewoon doorstart gemaakt met een buitenlandse investeerder alleen geld komt gewoon van de hr Rafalowicz die het weer via een omweg retour krijgt uit skandinavie


Wel graag de juiste feiten benoemen voordat er fouten op het sociale media komen  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

Citaat van: John Wx op oktober 26, 2012, 21:51:45
Kan je mij aanwijzen officieel waar Raf terziele is ? nee gewoon doorstart gemaakt met een buitenlandse investeerder alleen geld komt gewoon van de hr Rafalowicz die het weer via een omweg retour krijgt uit skandinavie


Wel graag de juiste feiten benoemen voordat er fouten op het sociale media komen  :-)
Ja in Duitsland sinds 1998 :-D
Rote Armee Fraktion
ook wel: Baader-Meinhof-Groep

Actief in de jaren 1968 - 1998
Formele oprichting in 1970
Laatste activiteit in 1993
Opgeheven in 1998
Hoofdkantoor Bondsrepubliek Duitsland
Actief in gebieden Europa, maar vooral in de Bondsrepubliek
Leider Andreas Baader
Ulrike Meinhof
Gudrun Ensslin
Horst Mahler
Ideologie Communisme, Marxisme-Leninisme
Doelstelling Gewapend verzet tegen "het systeem",
Anti-kapitalisme
Anti-imperialisme
Status De RAF werd gekwalificeerd als terroristische organisatie
Methoden Bomaanslagen en moordaanslagen
Financiering O.a. bankovervallen
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1