speciaal plaatformaat?

Gestart door schieper, maart 08, 2012, 11:30:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

 :schater: :yes: notworthy Schiep, ik vrees dat je ergens met open ogen en in volle ernste ergens bent ingetuind.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op maart 09, 2012, 05:37:29
:schater: :yes: notworthy Schiep, ik vrees dat je ergens met open ogen en in volle ernste ergens bent ingetuind.

zoiets als de batterijen voor de brandblusser of de vierkante gaten boor of het nippeltje wat op het boutje past van het transistortje (klassieker)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

schieper

ha ha. hij was maar 1 euro (nu weet ik waarom) en de vrouw vind het wel leuk. Maar ik denk dat deze plaat toch in de retour doos gaat :-) Aan de andere kant, de hoes is nog echte drukkunst.
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110

Marvin

Citaat van: John Wx op maart 09, 2012, 09:55:15
zoiets als de batterijen voor de brandblusser of de vierkante gaten boor of het nippeltje wat op het boutje past van het transistortje (klassieker)


Een metertje waterlijn halen.
Een doosje bougie-vonken.


schieper

Plintenladder.

Of voor junior account managers een afspraak met de heer H. B. Gijs in de efteling of De Leeuw in Artis maken.
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110

Lars86



dit is ook een aanrader! Helaas hadden ze maar 1 exemplaar toen ik deze samen met een vriend van me spotte in de 0,25 cent bak!!