MARANTZ 6370Q

Gestart door NICOR, februari 29, 2012, 00:33:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NICOR

Ik ben in het bezit van een platenspeler en en bijkomende sterio van men opa die overleden is,hij heeft heel zen leven ervoor gezorgd,iemand wist dit en bood 50 euro voor alles!weet er iemand ongeveer de waarde ervan?

SB_Marantz

Spijtig....

5 tientjes is al aan de lage kant voor de platenspeler.

Waar bestaat de rest van de set uit?

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Zweef

Recentelijk is zo'n platenspeler op Ebay weggegaan voor meer dan $ 250, ruim 200 euro dus. Dat gaat hij in NL niet opleveren, maar mits in nette staat wil een liefhebber er vast nog wel ergens tussen de 75 en 100 euro aan kwijt. Even afhankelijk van de rest van de apparatuur zou ik dat bod van 50 euro dus nog maar even niet aannemen.
Stoc:  Marantz NR1506, PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit:CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM80

NICOR

KHEB NOG EEN VERSTERKER 1300 DC,niks aan op een site die ik bekeek ging hij 2700 dollar,kweet dus echt wat de doen!iemand bood 400 euro voor alles maar kvind te weinig

Radio Marentz 400 Ler komen nog 2 letters voor in krulschrift EJ denk ik
Cassetedeck D6000

SB_Marantz

#4
Ok niet echt een set als in dezelfde periode.

1300dc
ST-400
SD-6000

De versterker brengt het meeste op.

Cassettedeck waarde is nihil en de tuner zal ook niet veel opbrengen. (tientjes werk)

De 1300 dc is relatief zeldzaam maar wordt imho zwaar overpriced aangeboden.

Als het ding in originele staat verkeerd,correct werkt, er optisch echt netjes uit ziet en compleet is....( dus alle knoppen er nog op en geen afgebroken balance slider wat je maar al te vaak ziet) zou ik er ongeveer 500 voor geven.
Dit puur als voorbeeld want ik heb er geen interesse in.

Het is een kwestie van vraag en aanbod.

Als je de mogelijkheid hebt het ding op Ebay te zetten beur je waarschijnlijk wel wat meer.


Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

i2Paq

In de Marantz 6370Q heb ik wel interesse.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

NICOR

Merci aan iedereen ben al een heel stuk verder, violent1 pompom hello