Na7004 geeft oude bestanden weer

Gestart door dabos, december 17, 2011, 16:59:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dabos

Mijn eerste post op dit boeiende forum.
Meteen even een vraag:
Vorige week een nieuwe NA7004 gekocht. Mooi ding, goed geluid en veel mogelijkheden.
Echter deze op mijn Nas aangesloten. Hij zag slechts een deel van de bestanden. Vervolgens de bestanden via mij pc wat herschikt, een aantal verwijderd etc. De NA7004 blijft echter de eerstgebruikte bestanden weergeven terwijl deze niet meer af te spelen zijn. De nieuwe situatie op de NAS wordt niet gezien. Alles al gereset, de stroom er af etc. Niets lijkt te helpen. Komt dit vaker voor of is er toch iets niet in orde.

Ik gebruik
Nas: Freecom Silverstore2

en Denon PMA 1055r
en hele mooie (al wat oudere) mission speakers

Janver

Ik denk dat het vervangen van je speakers helpt....

Even zonder dollen: hoe vaak wordt je media bibliotheek geupdate?

Dit zou de beste verklaring zijn, maar ik ben niet bekend met een NA7004.

Mijn media database wordt constant op to date gehouden door de NAS en Sonos checkt elke dag 1 keer voor updates. Ik doe het ook manueel wanneer net muziek in de database heb gezet.

Gr.

Jan
Hier kan uw reclame staan!

dabos

Dank voor je reactie. De communicatie met de mediabliotheek en de NAS zou mogelijk het probleem kunnen zijn. Het lijkt er op dat windows media player hier iets doet...ik zoek verder.
Welliecht hebben meer mensen hier ervaring mee.
Nogmaals dank

i2Paq

Ik denk dat je NAS het probleem is. Dit is een UPNP device en deze geeft waarschijnlijk niet de refreshde situatie door.

Ik zelf heb een NAS met Twonky er op en deze moet verplicht herindexeren wil ik nieuw toegevoegde media zien, Janver geeft dit ook al aan.
Misschien heeft je Freecom dit ook?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...