CD-72 modificatie(?)

Gestart door i2Paq, oktober 28, 2011, 16:49:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: i2Paq op november 04, 2011, 09:30:58
Wat is trouwens het verschil tussen een CD72 en een CD72SE?
Zelf heb ik een CD72SE mkI, en de MKII is al weer anders. Die heeft in elk geval een andere dac.
Wat verder verschillen zijn weet ik niet, behalve dat de SE meer verkoperd binnenwerk heeft.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

i2Paq

Ik ben zojuist in het bezit gekomen van een CD72MKII.

Helaas is deze zwart dus ik denk dat HAL9000 aan de bak moet om het front van de gouden over te zetten naar de MKII en vice versa  :-D
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Hey Norman,

Heb jij last van Marantzofolia? Jij bent ook niet te stoppen met aanschaffen. Ik dacht dat het minder moest worden,

Groeten,

Marcel

i2Paq

Citaat van: SMarcel op november 11, 2011, 18:29:11
Hey Norman,

Heb jij last van Marantzofolia? Jij bent ook niet te stoppen met aanschaffen. Ik dacht dat het minder moest worden,

Groeten,

Marcel

Ik heb alleen de SM en SC 80, de ST72l en de CD72.
Omdat ik ga voor de beste versie van de CD72 gaat daar nog wat geld heen, eerst een CD72MKII en dan de CD72MKIISE.

"ooit" nog een CD12  :kwijl:

Verder natuurlijk nog de 1060 en de 104, hier moet nog wel een 140 of een 250 bij  :schater:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Ik begrijp het, het juiste vaccin is hiervoor nog niet uitgevonden.

Overigens, ik weet niet hoe het jou vergaat, maar ik zit volop te genieten van mijn SM-80.

Groeten,

Marcel

i2Paq

Mijn set staat elke avond zo'n 3uur aan  :kwijl:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...