Welke marantz dvd speler voor mijn muziek dvd,s

Gestart door wimpi, december 18, 2011, 18:56:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke marantz

welke dvd speler
0 (0%)
dvd speler voor muziek dvd,s
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

wimpi

 :-)

Zoek een dvd speler die mijn muziek dvd,s op een goed [ hoog nivo ] kan weergeven aangezien mijn philips 1010 nu echt minder word.

Marantz lijkt mij een goede keuz aangezien al mij vorige apparaten van dit merk nooit geen problemen hebben gehad.

Geen behoefte aan multi spelers of blu-ray.

Gebruikt mag natuurlijk ook.

Hoor het graag .


Gr wimpi
   

Zweef

Wat een raar polletje zo...

Soepzooi, eerst voorstellen, dan gewoon een vraag stellen, lijkt mij veel beter.
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

WimPeu

Elke DVD speler is een multi speler.  byebye

BTW

Welkom hier op het forum
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

 stupid wilde dat net ook neerpennen.
Er staan nog een tweetal Marantz DV-12s1's op marktplaats te koop:

Let op: deze spelen geen SACD's af, wel DVD-A's.
Verder qua geluid zeer goed  :yes:

wimpi

Citaat van: Zweef op december 18, 2011, 19:55:07
Wat een raar polletje zo...

Soepzooi, eerst voorstellen, dan gewoon een vraag stellen, lijkt mij veel beter.



Kom op man stel je niet zo aan.  :-P

Zit op meedere audio forums en gelijk beginnen met een soepzooi slaat nergens op.
Raar polletje zo  :?

:zzz:   

Marantz 81

Hallo Wimpi  :-D

Ik zou voor die Jowa aangeeft gaan  :yes: als die op hoog niveau moet spelen  pompom 

vindt die poll ook een beetje vaag eerlijk gezegd  :roll:

JohnWx

Citaat van: wimpi op december 18, 2011, 20:17:14
Citaat van: Zweef op december 18, 2011, 19:55:07
Wat een raar polletje zo...

Soepzooi, eerst voorstellen, dan gewoon een vraag stellen, lijkt mij veel beter.



Kom op man stel je niet zo aan.  :-P

Zit op meedere audio forums en gelijk beginnen met een soepzooi slaat nergens op.
Raar polletje zo  :?

:zzz:

trusten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

wimpi

 :-)

Als sommige personen zich er beter door gaan voelen wil ik mijzelf eerst wel voorstellen.
Ben bekend met het marantz forum en had mij reeds aangemeld een paar jaar terug maar kon mij niet meer inloggen.

Woon in friesland 40 jaar en de audio hobby heeft een paar jaar stilgestaan.

Met een pioneer versterker en een set jamo,s de 507 is het audio virus begonnen.

Na de pioneer A400 dus overgestapt naar mijn eerste marantz versterker een pm-78

Er volgden nog meer

PM-16
SR-14
Een goud kleurige ki,  type weet ik niet meer maar speelde heel mooi met de hepta spring
Accuphase E-206, was niet beter dan de PM-78 en minder dan de PM-16
Bryston set

Een aantal cd spelers

67 se special edition
CD 7300,  helaas maakte het loopwerk een hoop herry maar wat een mooi geluid.
Sony XA 50 ES

En een hele hoop luidsprekers natuurlijk.

redface , geen maranzt momenteel maar een set van nad met magnepan luidsprekers.
Durf geen dvd speler te kopen van nad, gaan te vaak stuk.  :yes:
Marantz heeft dan mijn voorkeur. 

Gr wimpi


   

jrm

Met je laatste stuk kan ik het helemaal eens zijn, ik had een NAD t562 DVD en SACD-speler, maar de cd's kwamen er loei heet uit en na 1 - 1,5 jaar steeds weigeringen.

Via Hobo Haarlem een mooie ruil mogen doen naar een T585, echter na een fraaie deal met MM over gestapt op een SA-15S2 en de NAD via MP verkocht.

Qua geluid waren de NAD-spelers niet slecht, maar dat de cd's zo heet worden kon mij niet bekoren....

wimpi


Had zelf ook nog even een lijsje gemaakt van gebruikte spelers.
Waren er bij bepaalde modellen geen problemen met het loopwerk of dat deze niet meer leverbaar waren.

DV 7001
DV 8200
DV 7600
DV 6200