NAS en SR7005

Gestart door roy5396, maart 13, 2011, 16:46:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Janver

Tja, ik heb niet gezocht met de Smartphone.
Hier kan uw reclame staan!

JohnWx

Citaat van: Janver op maart 20, 2011, 19:42:04
Tja, ik heb niet gezocht met de Smartphone.

ook met de laptop krijg je dezelfde uitkomsten  frusty
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

roy5396

Janver bedankt, het werkt.


Ik heb aan de NAS ook een HD gekoppeld waar al m'n muziek op staat.
Wimpeu, is het je gelukt om een vastgestelde map (in mijn geval Music) te veranderen in een map op de externe HD?

WimPeu

Citaat van: roy5396 op maart 20, 2011, 22:45:27
Janver bedankt, het werkt.


Ik heb aan de NAS ook een HD gekoppeld waar al m'n muziek op staat.
Wimpeu, is het je gelukt om een vastgestelde map (in mijn geval Music) te veranderen in een map op de externe HD?

Ik werk gewoon met een PC met daarop de Windows Media Player. Heb het wel aan de draai inmiddels. Moest met WMP de Muziek map helemaal scannen. Dat was iets te veel voor de WMP volgens mij want heb maar 20% oid nu gedeeld. Hij was klaar met scannen maar lang niet alles is nu beschikbaar. Heb wel een extra Onkyo app op mijn I-Pod  Touch gezet. Als ik nu daarmee een album uit kies dan gaat dat wonder wel goed en krijg zelfs het hoesje in beeld. Al met al leuk maar onwerkbaar eigenlijk. Ik moet het eerste systeem nog tegen komen wat een betere kwaliteit/gebruikersgemak/stabiliteit heeft dan mijn goed old SB.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Janver

Citaat van: WimPeu op maart 20, 2011, 23:13:46
Ik werk gewoon met een PC met daarop de Windows Media Player. Heb het wel aan de draai inmiddels. Moest met WMP de Muziek map helemaal scannen. Dat was iets te veel voor de WMP volgens mij want heb maar 20% oid nu gedeeld. Hij was klaar met scannen maar lang niet alles is nu beschikbaar. Heb wel een extra Onkyo app op mijn I-Pod  Touch gezet. Als ik nu daarmee een album uit kies dan gaat dat wonder wel goed en krijg zelfs het hoesje in beeld. Al met al leuk maar onwerkbaar eigenlijk. Ik moet het eerste systeem nog tegen komen wat een betere kwaliteit/gebruikersgemak/stabiliteit heeft dan mijn goed old SB.

Sonos HB

Al dan niet met Cullen mod voor betere kwaliteit.
Hier kan uw reclame staan!

JohnWx

dan werkt het zeker  :yes:


alleen dan is het pielen en het geemmer over met de set tussen een netwerk  :schater: (tijdverdrijf)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

wel vreemd dat er nog geen 1 programma is waarmee je een externe HD ergens op aansluit zonder dat hij de gehele disk moet scannen


het enige wat je nodig heb is een index wat er op staat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Citaat van: Janver op maart 21, 2011, 06:30:22
Sonos HB

Al dan niet met Cullen mod voor betere kwaliteit.

Waar is het "o zo handige display" dan.... :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Janver

Dat display is achterhaald  :schater:

De Iphone, Ipad, Android apparaat óf Sonos Remote. De Sonos remote is het fijnste qua verbinding met het netwerk(sneller online bij het aanraken), maar de andere apparaten na verbinding te hebben met de Sonos een supersnelle verwerking. Het display dus op 30 cm afstand ten allen tijde.

Citaat van: jwx op maart 21, 2011, 08:10:03
wel vreemd dat er nog geen 1 programma is waarmee je een externe HD ergens op aansluit zonder dat hij de gehele disk moet scannen


het enige wat je nodig heb is een index wat er op staat

Helaas is de UPnP/DLNA index anders opgebouwd dan de normale NTFS of FAT32 index, misschien is dat de reden. Naar mijn idee zou het makkelijk te integreren moeten zijn ,maar klaarblijkelijk is het niet zo eenvoudig. De meeste servers zijn lang bezig met indexeren.

Overigens hebben ze bij Synology daar wel een goed en snel systeem. Toevoegen aan de map 'Music' en 2 seconden later is het afspeelbaar.
Hier kan uw reclame staan!