cdr-630

Gestart door pro90, januari 15, 2011, 13:53:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pro90

Al jaren bezit ik de professionele recorder de Marantz cdr-630. Vroeger werkte hij prima met gewone cdr's (74 min., blauw), maar de huidige snelle cdr's 'lust' hij niet, dus heb je niets meer aan dit toch destijds redelijk prijzige apparaat. Weet iemand of er nog cdr's zijn die wel gebruikt kunnen worden in deze machine of is er een 'upgrade' of iets dergelijks mogelijk? Bedankt voor jullie aandacht.

Whisper.nl

#1
Bij het branden - hiervoor gebruik ik burnaware free, freeware dus - op een cd zou je de optie altijd de laagst mogelijke brandsnelheid kunnen gebruiken. Dit scheelt een flink aantal schrijffouten en je cd speler leest ze beter uit. Gebruik ook een degelijk merk. Ik heb zelf goede ervaringen met Verbatim.

Opties > voorkeuren > vinkje zetten stel brandsnelheid in voor het branden. kies hier de laagste voordat je gaat branden.

groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

ll0ll

Citaat van: Whisper.nl op januari 15, 2011, 14:38:35
Bij het branden - hiervoor gebruik ik burnaware free, freeware dus - op een cd zou je de optie altijd de laagst mogelijke brandsnelheid kunnen gebruiken. Dit scheelt een flink aantal schrijffouten en je cd speler leest ze beter uit. Gebruik ook een degelijk merk. Ik heb zelf goede ervaringen met Verbatim.

Opties > voorkeuren > vinkje zetten stel brandsnelheid in voor het branden. kies hier de laagste voordat je gaat branden.

groet Whisper  byebye

Euhh, de CDR630 is geen computerprogramma waarbij je zomaar even de speed kunt aanpassen hoor...
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

JohnWx

Hoe klinkt zo een ding gewoon ? llOll weet jij dat, vast wel


En is hij ergens vanaf geleid ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.