high-end versterker voor 70 euro, kan dat?

Gestart door Mexicaanse Hond, november 08, 2010, 20:05:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 09, 2010, 10:35:05
Ik vind dat je hier best lollig kunt doen over stekkerblokken en african wood blokjes. Kijk de onderwerpen er maar op na. Het wordt alleen anders als je het gaat koppelen aan de mentale gezondheid of integriteit van mensen.

Eens.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HiFi gek

Citaat van: WimPeu op november 09, 2010, 10:13:10
Toch jammer dat mensen die zich bezig houden met labels plakken en houten stekkerdozen nu meteen zonder het ding te hebben gehoord belachelijk maken.


Dat van mij moet je eerder zien als een geintje dan als serieus bedoeld Wim , dat lijkt mij ook wel duidelijk inmiddels  :-D  .

Ik heb het ding niet beluisterd dus zal ik het ook niet afkraken om die reden . 



Groeten  EDWIN  B

WimPeu

Snap ik wel natuurlijk maar toch blijkt daar uit dat je het totaal niet serieus neemt. Hoeft ook niet maar omdat jij toch ook vaak zegt dat je bepaalde dingen eerst gehoord moet hebben voor dat je kunt oordelen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HiFi gek

Citaat van: WimPeu op november 09, 2010, 11:23:08
Snap ik wel natuurlijk maar toch blijkt daar uit dat je het totaal niet serieus neemt. Hoeft ook niet maar omdat jij toch ook vaak zegt dat je bepaalde dingen eerst gehoord moet hebben voor dat je kunt oordelen.


het verhaal over die versterker als ik het goed heb is mij veel te lang , ik heb het dan ook niet gelezen .
En waarom zou ik ook , ik koop hem toch niet  .



Groeten  EDWIN  B

JohnWx

Maar Edwin is al een paar dagen helemaal van God los


Strooit met grappen en grollen of het niks is



Keep on going  HB
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

Ik was destijds zo bevooroordeeld om het ding al af te kraken voordat ik hem beluisterd had ,maar diegene die het hele verhaal van begin tot het eind gevolgd heeft kan ook zien dat ik er op terug gekomen ben ,voor dat geld alleen al doet het zijn werk super.....en ja hij kan concurreren met veel duurdere versterkers ,maar ik moet ook constateren dat bij audiofreaks het woord offtopic uitgevonden is ....waardoor het allemaal erg ongemakkelijk lezen is .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)