SR 8002 icm Monitor-Audio speakers

Gestart door gm, oktober 31, 2010, 12:07:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gm

Ik heb de SR 8002 met Dali suite 1.7 speakers welke ik wil gaan vervangen door Monitor-Audio speakers waarbij ik twijfel tussen de RX 6 of de GS 20.
Is dit een goede combinatie?

gerard

De combinatie met de SR8002 lijkt me wel goed (zelf MA gehad met een SR4600) maar is toch altijd afhankelijk van je persoonlijke smaak.

Ik heb de RS6 en de GS20 naast elkaar gehoord, als je budget het toelaat zou ik zeker voor de GS20 gaan. Volwassener luidspreker, rustige gecontroleerde laagweergave. De nieuwe RX6 heeft ook een deel van de toegepaste techniek van de goldserie, maar ik heb geen idee hoe deze klinkt tov de GS20.

grt gerard

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

cz79

Ik ben zelf in het bezit van de Silver RS8 luidsprekers, maar idd als je budget het toelaat dan zou ik kiezen voor de Gold serie, deze klinkt over het algemeen toch beter vind ik (mijn budget voor de Gold series was toendertijd niet toereikend)
Ik moet ook zeggen dat de combinatie van marantz en monitor audio mij zeer goed bevalt, maar dat is uiteraard persoonlijk.

Lekker luisteren en dan beslissen... :-D