Ik heb zelf een HDMI kabel destijds gekocht van het merk MIT van net over de 100 euro .
De kabel zit tussen mijn Panasonic plasma tv (TH-37PX80) en mijn UPC HD decoder aangesloten .
Destijds heb ik mijn uiterste best gedaan om eventuele verschillen waar te nemen tussen de standaard HDMI kabel en de dure MIT .
Helaas ik zie geen verschil tussen beide kabels .
Het is wel erg lastig natuurlijk om verschillen waar te kunnen nemen tussen diverse HDMI kabels tijdens live tv kijken via de HD decoder , je kunt namelijk niet telkens hetzelfde fragment in de herhaling bekijken omdat je niet terug kunt spoelen net als bij een dvd speler .
Als ik het programma eventueel opneem wat ook kan met mijn HD decoder , dan zie ik tijdens HD uitzendingen een duidelijke terugval in beeld kwaliteit .
Vandaar dat ik het op die manier niet wil vergelijken welke de beste HDMI kabel zou wezen .
Maar daarentegen hoor ik zelf wel overduidelijk de verschillen tussen standaard interlinks , netsnoeren , speakerkables en de duurdere exemplaren hiervan en tussen de erg dure exotische exemplaren hiervan .
Dit heeft dan wel betrekking op mijn stereo installatie .
Groeten EDWIN B