Tja hier mijn ervaringen.
Na 20 jaar wakker geschrokken uit mijn audio winterslaap ben ik met zoon en schoonzoon naar de VAD beurs getogen. Héél vroeger ben ik wel eens naar de Firato geweest die natuurlijk niet te vergelijken is.
Ten eerste Jeroen en Wim hartelijk dank voor het doorgeven van jullie kaarten of de intentie daarvan ( Wim liep ik helaas mis wegens vertraging onderweg) , uiteraard Marantz en de moderators van dit forum ook hartelijk dank.
Deze beurs heb ik de eerste keer bezocht met een globale blik.
Het idee erachter is inderdaad top.
Veel kleine ruimten waar iedereen zijn materiaal mag tonen.
Net als bovenstaande spreker vind ik het geluid het belangrijkste en, zonder dat het ook maar iets zegt over andere zalen, mede omdat je ook wel eens op het verkeerde moment kun binnenvallen, waren er voor mij 2 zalen waar ik echt direct bij binnenkomst een klank aantrof die mij erg aansprak.
De eerste was bij
Hifi.nl waar een marantz set met mordauntshort speakers stond te draaien, deze klank past heel goed in mij straatje !
De tweede zaal was die van B&W.
Ook hier fantastisch geluid waarbij dit natuurlijk niet te vergelijken was met datgene wat je bij jezelf in de woonkamer kunt genereren.
Helaas was het marantz uurtje al vol dus dat ging aan mijn neus voorbij.
Wat mij vooral is opgevallen is dat je op deze beurs heel goed kunt uitvinden wat voor geluid goed bij je past !
Indien mogelijk ga ik absoluut volgend jaar weer en probeer dan langer en gerichter in1 zaal te blijven en hoop dat marantz ook weer een presentatie geeft die ik dan kan bijwonen!