Ik vind het knap dat je kunt bepalen wat je anders wil in de klank van je speler. Ik kan dat niet, ik hoor de cdspeler zoals 'tie is en ben daar tevreden of ontevreden over. In het laatste geval zou ik niet weten hoe ik zou moeten aangeven hoe ik de klank anders zou willen hebben, ik weet namelijk niet welke componenten voor welke verandering zorgen, ik heb daar geen technisch inzicht in. Dus daarom ben ik gewoon tevreden met de klank die m'n cd15 geeft. Het is de 1e cdspeler die mij soms het gevoel geeft dat het geluid niet uit de speakers komt, maar uit de muur erachter. Ik ben er nu dan ook van overtuigd dat het niet klopt wat veel mensen zeggen, dat je bij een upgrade altijd beter je speakers moet vervangen ipv de bron. In mijn geval geven de mission 751's die ik heb toch een verschil in klank weer tussen deze cd15 en spelers die ik nog heb (cd11LE) of spelers die ik heb gehad. Tuurlijk, de 754 freedoms die ik in de opslag heb zullen ongetwijfeld een mooier klankbeeld geven, maar toch, de bron vind ik zeker niet onbelangrijk.