Marantz sr5000 na reparatie nog steeds stuk

Gestart door jess, februari 28, 2009, 23:59:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HAL9000

CiteerZe hebben een printplaat vervangen

Ik vervang ook zoveel maar welke printplaat?? waar diende die voor.

Hoezo zitten ze in de voeding?? als de eindversterker uit zou gaan door een slechte binding, hoor je me toch een knal. Zit je absoluut stijf overeind  :-D dus voeding was zinloos  :-P tenzij ze iets hebben gevonden dat niet 100% leek of was.

Er zitten ontzettend veel connectors in die dingen. druk ze allemaal nog een keer aan.

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

jess

#16
Volgens de monteur was het de prinplaat waar de center zat, die was gebroken.
Ik hoop echt dat dit een goede afloop krijgt, ik heb spijt dat ik bij hun ben geweest.

Hopelijk wordt de schade beperkt, zij bellen mij: ik zeg laat het zo, ik haal op en krijg mij geld terug en laat hem door jou nakijken en jij maakt hem. Het zou leuk zijn...

HAL9000

Ik hoop dat ik de receiver 100% krijg!!

jon
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

jess

Hoop ik ook, en dat je niet al te duur bent :-D 
Ik laat het nog weten..

En bedankt voor je reakties

jess

Maar met alle info dat ik jou heb gegeven, denk je dat je hem kan maken?

jess

Wat mij wel erg opvalt is dat meerdere marantz receiver/versterkers problemen hebben met het uitvallen van een speakerkanaal. ( ik heb er naar gegoogeld)

Bij de ene is het de front of een surround, is dit een Marantz kwaal?

jess

Ik heb mijn sr5000 weer opgehaald en de center doet het weer!!

De monteur heef de receiver een paar dagen aangezet, en volgens hem bleef de center het gewoon doen. Ik geloofde het niet, want bij mij deed center het nog steeds raar.

Thuis heb ik hem weer aangesloten en sinsdien geeft de center geen problemen meer(fingers crossed). Ik hoop dat het opgelost is...

Toch nog bedankt voor jullie reakties..

TheLord

Citaat van: jess op maart 23, 2009, 22:39:24
Ik heb mijn sr5000 weer opgehaald en de center doet het weer!!

De monteur heef de receiver een paar dagen aangezet, en volgens hem bleef de center het gewoon doen. Ik geloofde het niet, want bij mij deed center het nog steeds raar.

Thuis heb ik hem weer aangesloten en sinsdien geeft de center geen problemen meer(fingers crossed). Ik hoop dat het opgelost is...

Toch nog bedankt voor jullie reakties..




Hoi,

Ik weet niet of ik hier dit zo goed doe, maar ik heb ook problemen met mijn SR 5000. Vanmorgen zet ik hem aan, alle instellingen weg. De tuner begint bij 87.50 MHz en geluid op 0. De voorkeuzezenders waren allemaal weg.
FF een zender opgezocht en heel even kunnen luisteren, toen viel ie weer uit, alsof er een thermische beveiliging op gaat. Ook wanneer ik een andere bron kies, bijvoorbeeld DVD, hetzelfde verhaal, na ongeveer 5 minuten valt ie uit. Ongeveer 1 minuut later gaat ie weer aan en begint weer bij 87.50 MHz en met het geluid op 0.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is????? :? :?

Bij voorbaat dank voor jullie reac :?