ZR6001, Pure Direct en een sub

Gestart door Martijn, december 19, 2008, 09:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn

Mogguh,

Al een tijdje niet meer hier geweest, beetje druk met onze kleine en weinig tijd om muziek te luisteren.

Vanochtend hadden we weer een discussie, mijn vriendin mist een sub bij de muziek voor het echte laag. Echter, wij hebben onze ZR6001 altijd op Pure Direct staan omdat dit bij ons veel beter klinkt. Alleen dan doet de sub niet mee.

Zijn wij de enigen met dit "probleem"? Of hecht ik teveel waarde aan Pure Direct?

Groet,
Martijn
Marantz ZR6001 - Marantz DV7001 - Paradigm Monitor 7 v5 - Panasonic 42PX80

WimPeu

Nee hoor dat is normaal. Maar met jouw speakers zou ik er geen sub aan toevoegen. Kwestie van wennen. Als je boom disco gewend bent duurt het even voor de gewend bent aan muziek zonder sub. Even laten wennen en je zult zien dat je na een tijdje niet anders meer wil!! pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerard

Kan je de sub niet via de speakerklemmen (high level?) aansluiten?
Dan heb je hem er altijd bij.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4