Ik ken ook een aantal leuke gedichten , lach en geniet maar
Een schilder die een arrogante kwast blijkt te zijn .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ed win de lotto .
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo , en wat vertegenwoordig jij tegenwoordig ?
Ik vertegenwoordig tegenwoordig vertegenwoordigers .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Frans vroeg aan Frans in het Frans , is Frans in het Frans ook Frans .
Nee zij Frans in het Frans tegen Frans , Frans is in het Frans François .
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zit hier op de evenaar , en alles is hier even naar .
Wie vroeg sterft is langer dood .
Kinderen op de achterbank veroorzaken ongelukken .
Ongelukken op de achterbank veroorzaken kinderen .
Wie het laatst lacht denkt het traagst .
Sla nooit een man met een bril .
Sla hem met je vuist , dat komt harder aan .
Spreek niet over uzelf , dat doen wij wel als u weg bent .
Hij praat veel maar zegt niets .
Te koop : Winkler Prins encyclopedie
Reden : vrouw weet alles beter
Het was de bedoeling slapend rijk te worden , maar ik kon de slaap niet vatten .
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet dat het niets met MARANTZ te maken heeft , maar een geintje tussendoor moet toch kunnen .
Willen jullie het mij vergeven ?
Als het een succes mocht wezen dan ken ik er nog veel meer .
Groeten EDWIN