Welke Schotel ontvanger hebben we??

Gestart door Vlearmoes, oktober 15, 2007, 07:29:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vlearmoes

Wie gebruikt er een satalietontvanger als bron voor HT kijken

Hier hangt/staat een technisat mulytenne (vier lnb`s op een schoteltje van 45cm) met een Humax HDCI 2000
en een Aston CI module +CD kaartje
Met Sd beelden al erg goed....en met HD beelden al helemaal een plaatje om te zoennen
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Paul

Citaat van: Vlearmoes op oktober 15, 2007, 07:29:12
Wie gebruikt er een satalietontvanger als bron voor HT kijken

Hier hangt/staat een technisat mulytenne (vier lnb`s op een schoteltje van 45cm) met een Humax HDCI 2000
en een Aston CI module +CD kaartje
Met Sd beelden al erg goed....en met HD beelden al helemaal een plaatje om te zoennen

Ben nog zoekende na de blikseminslag is de SAB digi ontvanger defect geraakt.
Neem aan dat je nu ook alle regionale uitzendingen via de Astra III kan ontvangen ?
Heb nog wel een aXas II+ module met een FUNCARD 4 kaart maar deze werkt niet meer.
Dus gebruikte de SAB alleen voor de fta zenders.


Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

audiof. zonder budget

Nog geen... maar ben me wel aan het orienteren... dus volg met veel interesse dit topic...
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

SS-99

Citaat van: Paul op oktober 15, 2007, 11:35:27
Ben nog zoekende na de blikseminslag is de SAB digi ontvanger defect geraakt.
Neem aan dat je nu ook alle regionale uitzendingen via de Astra III kan ontvangen ?
Heb nog wel een aXas II+ module met een FUNCARD 4 kaart maar deze werkt niet meer.
Dus gebruikte de SAB alleen voor de fta zenders.



Schaf dan ook tegelijkertijd een bliksemafleider aan, scheelt de volgende keer weer.
Marantz SR7000 - Marantz DV4100 OSE - Marantz DV4300 - Marantz DV6001 - Marantz CC870 - Marantz M5220 - Marantz TT530 CT - Marantz LD300 - Marantz SS99   - Marantz RC7000SR - Marantz RC870CC - Marantz RC4300DV - Marantz RC4100DV - Marantz LC3701E

Arnoud-(KoyBoy)

Ik gebruik een Triple Dragon (linux) met een Picmod Image en160 gb harde schijf en ik heb nog een Sab Explorer in de keuken staan.
Werkt naar volle tevredenheid!!
Alleen af en toe wat bugs maar dat neem ik voor lief! :-D :-D

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Paul

Citaat van: Vlearmoes op mei 07, 2008, 18:28:01
Niet veel schotel kijkers dus  :no:
Heb hem nog wel Theo maar kijk nu alle zenders via digitenne.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Vlearmoes

Hoe is het gesteld met de kwaliteit daarvan???
Kijk je ook HD zenders?
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

MadVillain

#8
Kwaliteit van digitenne is erg slecht. Kan ook liggen dat ik in een niet ondersteunde regio valt.
Maar we verkopen het in de winkel en 1 maand heb ik het op proef. Bevalt het niet dan kan je het kosteloos opsturen.
HD ondersteund het iig niet.

M'n ouders hebben zelf schotel. En ik zou dat ook het liefste willen. SD kwaliteit is echt stukken beter dan @home, want dat hadden we ervoor.
Als ik mogelijk ga overstappen naar schotel dan ga ik misschien voor een dreambox. Linux trekt me sowieso wel...
Alleen is het met hd nog slecht gestelt heb ik begrepen :(

Paul

Citaat van: Vlearmoes op mei 07, 2008, 22:16:25
Hoe is het gesteld met de kwaliteit daarvan???
Kijk je ook HD zenders?
In het begin alleen maar ellende.
Kreeg van de helpdesk het advies om de zenders handmatig in te stellen i.p.v. automatisch.
Dit heeft alle problemen opgelost, alleen werkt digitenne met verschillende instelmogelijkheden per regio.
Helaas worden er geen HD zenders mee ontvangen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Mijn ouders hebben ook Digitenne,ik vind het beeld iig zwaar kl*te  puke

Zelf heb ik nog steeds schotel met een Philips ontvanger uit het jaar kruik  :lol: en die doet zn werk nog steeds erg goed  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

riffii

Hallo mensen,

Ik ben van plan een schotel + ontvanger aan te schaffen alleen wil ik weten wat de mogelijkheden hiervan zijn.
Kun je bijv alle zenders ontvangen , zowel de betaalkanalen als de free air kanalen in combinatie met een kaart of iets dergelijks?

En zo ja welke is aan te raden ?

sattie

dreambox met HD en dit werkt gewoon super !! En zeer goeie beeldkwaliteit.