Forum offline geweest

Gestart door Maurice, februari 03, 2007, 12:02:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: vielzweck op maart 14, 2008, 22:45:30
1/2 dag!!!!!

een eeuwigheid   :angel: :angel:

wacht ik stel me eerst maar eens opnieuw voor.......   :wink:

'zweck' van 'zweckloos'

'viel' van 'gefallen'  :yes: :yes: :yes:

"Gestatte?"


In ieder geval Maurice: bedankt voor het snelle herstel!
De website is toch niet een halve dag offline geweest?  :?
Heb er vanmiddag nog achter gezeten!

Er is wel een ernstige storing geweest aan de webserver heb ik begrepen. Hopelijk is deze nu verholpen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

vielzweck

Citaat van: Maurice op maart 14, 2008, 22:56:06
De website is toch niet een halve dag offline geweest?  :?
Heb er vanmiddag nog achter gezeten!

Er is wel een ernstige storing geweest aan de webserver heb ik begrepen. Hopelijk is deze nu verholpen!

nee joh........ :-)

Ik had hooguit 2 uurtjes moeite om contact te maken daarna lukte het weer.

was een geintje

en al had ie de hele dag eruit gelezen, wie zijn wij om daar ontstemd over te wezen.

Volgens mij doet de server het weer  :lol: :lol:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Paul

Citaat van: vielzweck op maart 14, 2008, 23:45:39
nee joh........ :-)
en al had ie de hele dag eruit gelezen, wie zijn wij om daar ontstemd over te wezen.
Had ik toch zo vlak voor het weekend mijn dagelijke portie poezie moeten missen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Vanochtend heeft de webserver er weer uitgelegen. Ik heb de webhoster gebeld, en deze heeft aangekondigd dat er hardware matige problemen zijn. Vandaag wordt als het goed is alles overgeplaatst naar een nieuwe server.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: Maurice op maart 15, 2008, 10:50:24
Vanochtend heeft de webserver er weer uitgelegen. Ik heb de webhoster gebeld, en deze heeft aangekondigd dat er hardware matige problemen zijn. Vandaag wordt als het goed is alles overgeplaatst naar een nieuwe server.
De webhoster heeft de oude server uit dienst genomen en alles overgezet op een nieuwe server. Er zouden nu geen problemen meer moeten voorkomen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

oi


pffffffffffffffff gister een trojaans paard binnen gekregen via een audio site uit de states .

Maurice help ; mijn pc doet bijna niks meer , ik ga maar niet zeggen hoelang ik over het typen van dit soort stukjes moet doen, ivm het verwijderen van alle shit die ik tussen door krijg. nopompom nopompom

grtz mmars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Paul

Citaat van: mars op maart 21, 2008, 07:21:38
oi


pffffffffffffffff gister een trojaans paard binnen gekregen via een audio site uit de states .

Maurice help ; mijn pc doet bijna niks meer , ik ga maar niet zeggen hoelang ik over het typen van dit soort stukjes moet doen, ivm het verwijderen van alle shit die ik tussen door krijg. nopompom nopompom

grtz mmars


1 oplossing: Format c  nopompom :no: violent1 byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

vielzweck

#22
Citaat van: mars op maart 21, 2008, 07:21:38
oi


pffffffffffffffff gister een trojaans paard binnen gekregen via een audio site uit de states .

Maurice help ; mijn pc doet bijna niks meer , ik ga maar niet zeggen hoelang ik over het typen van dit soort stukjes moet doen, ivm het verwijderen van alle shit die ik tussen door krijg. nopompom nopompom

grtz mmars

Balen Mars, misscien kun je het op onderstaande wijze proberen


de computer opstarten in veilge modus online (zie hieronder citaat)

scannen middels de browser explorer contact zoeken met: http://housecall.trendmicro.com/  (is online scanner) 

citaat:

Waarom?

Een virus zal in veel gevallen bestanden op de pc plaatsen en er voor zorgen dat die bestanden tegelijk met Windows opstarten. Dit kan bijvoorbeeld om ervoor te zorgen dat het virus actief is en zich kan verspreiden.

Het probleem is dan dat een virusscanner vaak geen actieve bestanden kan verwijderen, maar door de pc op te starten in de veilige modus zal Windows heel minimaal worden opgestart en zullen dus niet alle dingen actief zijn. Ook de virusbestanden zullen in zo'n geval vaak niet actief zijn zodat je ze op die manier toch kunt verwijderen.


Hoe?

Door tijdens het opstarten van de pc de F8 knop vast te houden zal er een menu verschijnen.
In dat menu selecteer je dan met behulp van de pijltjestoetsen de optie 'veilige modus' en dan druk je op 'enter'. De pc zal dan opstarten in de veilige modus.
In sommige gevallen kan het gebeuren dat de pc een 'keyboard error' geeft als je de F8 knop indrukt, en in dat geval moet je even wachten tot de BIOS geladen is en dan de betreffende toets indrukken of anders tijdens het opstarten op de betreffende toets blijven tikken (telkens kort achter elkaar even indrukken).

einde citaat (http://www.virushelp.nl/veilige_modus.htm)

succes


Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Maurice

Wat vielzweck aangeeft  kun je als eerste proberen, anders wordt het echt de optie van Paul!
Zorg dat je een goede virusscanner installeert (AVG heeft een goede gratis), gebruik een andere browser (geen internet explorer maar Mozilla Firefox of Opera), en klik nooit op "wilt u dit bestand downloaden?"
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude