Na het bedroefde nieuws dat de reparatie iets buiten mijn vermogen is,vroeg ik de reparateur wat het nou zo duur maak?
daar ik toch al het gevoel heb hu waarom is zij nu kapot en dan op zo manier,gewoon in eens in de protect terwijl er normaal muziek aan het luisteren
waren.er was geen teken van he ik voel me niet goed(geluid of een speaker die rot doet).en dan hoor je nou dat zij het nog deed was al een wonder.
ben ik opzoek naar een oplossing of donor om de dame de receiver SR-6300 weer tot leven te brengen.
Maar ik vraag me af als ze weten wat er fout was kan er dan een oplossing zijn?
Wat is er gebeurt met de receiver?, toen ik een dual platen speler had kon ik aan de versterker van de dual gewoon twee speakers achter elkaar dus de ene door verbinden met de ander en dan nog een auto speaker er aan vast,en dan hoorde me ouders beneden 8 laag in de auto de muziek.als je dat nu doet ,dan blaas je alles naar de klote ,geen denken aan.ik had ooit een sr66 trok 650watt vol uit het stopcontact gekoeld door twee tafel ventilatoren 8 uur vol op te pompen,nu moet je na twee uur een half uur uit met je spullen.