Citaat van: glenfiddich1983 op maart 18, 2013, 10:55:00
Inmiddels weer een paar dagen verder.
Met de Rotel klinken mijn Dali-luidsprekers ineens veel beter, de bas is veel gecontroleerder. Het "boemerige" is weg. Blijkbaar zijn die Dali's dus toch wat te "zwaar" geweest voor de PM5003.
Vooralsnog laat ik de Dali's dus staan en evalueer ik over een tijdje weer of ik er nu tevreden over ben!
Inmiddels een paar jaar verder
Net even mijn account op dit forum terug gevonden en kon het niet laten om deze even op te graven
De afgelopen jaren heb ik naar grote tevredenheid de Dali Concept 2 luidsprekers gehouden in combinatie met de Rotel RA-980BX.
Vond het weer eens tijd voor verandering, en heb gisteren voor 200 euro een Marantz SR7005 aangeschaft bij HifiCorner in Groningen, en ik ben heel benieuwd hoe die gaat bevallen! Het is wel een joekel van een ding met genoeg aansluitingen voor de hele woonwijk, dus van 't weekend maar eens goed voor gaan zitten.
De Rotel wordt nu de versterker in mijn werkkamer (met vooreerst de eerder genoemde ouwe Phillips luidsprekers), de Marantz komt in de woonkamer (met de Dali Concept 2's).