Onkyo A 9070 met B&W CM10

Gestart door Bartie1967, april 08, 2016, 10:51:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op april 10, 2016, 14:03:55
Geen vrouw OK, maar geen partner, dat lijkt mij overdreven. Ik heb namelijk ook geen vrouw o.i.d., maar ook geen fatsoenlijk klankbord, en de gehele tijd alleen maar tegen je spullen of jezelf praten is ook zeer frustrerend. frusty
Cor's waan van de dag etc. gaat hier eigenlijk alleen maar over, namelijk de waanzin die je treft als men geen fatsoenlijk klankbord heeft. violent1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Mijn versterker staat strak ingebouwd in een kast, met aan de zijkanten als aan de bovenzijde slechts een paar cm ruimte ... de voorzijde en achterzijde van de kast zijn (tijdens het spelen) echter geheel open. Af en toe eens de hand gelegd op de versterker na een aantal uren flink knallen; nog niet eens lauw is ie dan ...

Ik zou er mij niet heel druk om maken.


Hetgeen ik in eigen situatie opvallend vind; de streamer wordt warmer dan de versterker, dat terwijl die meer de ruimte heeft.

Zep

Citaat van: xander32 op april 10, 2016, 16:05:36
Hetgeen ik in eigen situatie opvallend vind; de streamer wordt warmer dan de versterker, dat terwijl die meer de ruimte heeft.

Hier ook het geval, streamer wordt warmer dan het zwarte bakbeest  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*