receivers geven diverse problemen

Gestart door CBdicX, april 27, 2015, 09:09:50

Vorige topic - Volgende topic

CBdicX

Dat het toch anders en "beter" kan bewijst de Denon AVR X7200W op dit moment bij mij thuis.
Niets van de vermelde problemen, Audyssey doet zijn werk zoals ik tot heden nog niet heb mogen ervaren (zelfde huiskamer, zelfde software, andere receiver), geen sync problemen, niets !
Ik ben na een stereo avontuur toch weer op de surround trein gestapt omdat ik toch teveel miste in met name films.
Vond dat met stereo toch te vlak en na een goede deal met H&C te kunnen doen is de PM en NA ingeruild op de 7200, en met succes.
Fijne receiver met instellingen die ik met de vorige receivers miste ondanks dat dat ook "vlaggeschepen" waren.
Denon doet het toch weer net even anders (ook anders dan Marantz) en dat zit schijnbaar precies in mijn straatje  :wink:
Dus voor nu een zeer tevreden Denon gebruiker.......  :-D

Marvin

Dus de zeer stellige opening loopt met een sisser af.....

CBdicX

Gaat meer uit als een nachtkaars  :-D
Het is mij wel duidelijk dat de receivers onderling (de merken) wel degelijk verschil maken, zelf als ze uit 1 huis komen zoals Onkyo/Integra en Denon/Marantz.
Ze mogen dan onder de motorkap nagenoeg het zelfde zijn, de wijze van werken is wel degelijk anders.
Waar het Onkyo kamp moeite had om stabiel te zijn, de Internet Radio, speelt D&M 24 uur probleemloos.
Ook Audyssey en de interpretatie van de meet gegevens van de meetplaatsen word door in ieder geval Denon van de 3 (voor mij) het best neer gezet.
Ik hoef bij de 7200 niets aan te passen, alles klopt, waar ik bij O/I en Marantz eigenlijk nooit tevreden was en als eerste Audyssey weer uit zette !

Gelukkig maar dat Denon laat zien dat het ook goed kan........

Cornelis1921

Gefelicteerd CBdicX! hello pompom :yes: (BTW, nuttige info!)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

AkTeVox

Citaat van: marvin op mei 28, 2015, 00:11:23
Dus de zeer stellige opening loopt met een sisser af.....

X2.
Hopelijk krijg je geen spijt van je hifi -> Ht swap. Veel plezier met de 7200....