Sr5005 Springt steeds op beveiliging

Gestart door Veggeh, januari 04, 2015, 16:14:31

Vorige topic - Volgende topic

Veggeh

Hoi allemaal.

Ben nieuw op dit forum en helaas meteen met een probleem.

Mijn 4 jaar oude Marantz sr5005 springt bijna direct op de beveiliging ( snel knipperend rood ) toen ik hem helemaal had losgekoppeld en opnieuw alles had aangesloten en de test tone functie gebruikte kwam er ineens wat rook uit aan de linkerkant van het apparaat.

nu springt hij direct op de beveiliging.

iemand enig idee? of is dit zo'n gevalletje einde oefening.

Mvg
Veggeh

QuattroNL

Rook geeft wel een indicatie ja  :wink:

Je zal voor jezelf moeten uitmaken of repareren nog lonend is. Meer dan 100,- zal het sowieso wel gaan kosten.
Een andere gelijkwaardige SR heb je al voor zo'n 250,-
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Veggeh

Daar was ik dus al bang voor ja  :no:

Heb je ook een idee voor een vergelijkbare? was wel erg tevreden over de versterker.

alvast bedankt

QuattroNL

Een andere SR5005?  clown1  :schater:

Bijv. deze: http://link.marktplaats.nl/m885282874
(nog bij een zeer betrouwbare winkel ook)
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

i2Paq

Kan HAL9000 of SB_Marantz geen reparatie uitvoeren?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Veggeh

Ik kan van mijn vader ook zijn sr5008 overkopen... maar die vind ik qua bediening een stuk minder.