iets leuks opgehaald

Gestart door Robbb, februari 24, 2014, 21:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbb

zo  goede avond  hello


zaterdag weer iets leuks opgehaald in de buurt van Dordrecht


de Marantz 5020 :yes: :yes:


het klepje werkte niet meer


gemaakt en hij was erg smerig  frontplaat eraf geschroefd

en met dasty alles gereinigd  van geel en smerig naar

glimmend front  al met al n leuk klusje


ding heeft 20jaar stil gestaan op zolder


zit nog zeer goed geluid in binnenin printplaten zien er als nieuw uit

Gerkro


pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

audiof. zonder budget

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. enne.... foto's?
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

jrm

Heey, Rob weer ouderwets aan de cassettebandjes....

Robbb

Heey leuke reacties hoor


Ik zet er graag fotos op kan ik z naar iemand mailen zodat jullie ze erop zetten

Weet echt niet hoe dat nog moet ???

De cassette bandjes jah jah is ook meer voor de show en hij past mooi bij de rest



Heb fotos zat gemaakt van het uitelkaar halen en poetsen enzo

Gerkro

Leuk kan niet wachten om ze te zien!

Robbb














Misschien n handige tip pak n taartvorkje met krimpkous aan de pootjes
Om schade van de frontplaat te voorkomen

Dit idee heb ik van mezelf ooit n keer de naalden van de snelheidsmeter toerenteller tank en temperatuur
Meters eraf gehaald zelfde manier je sloopt zo niks enige voorzichtigheid is noodzakelijk











Gerkro

Hier wordt je toch blij van om te zien!!!! Nice Nice Nice!

audiof. zonder budget

Hoe retro kan retro zijn??? Leuk (en mooi) om te zien!
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

jrm

Mooi, mooi, mooi, ik kijk er dagelijks ook op uit!  hello

jeroen pijper

Wat een mooie cassette deck rob. Doen beide kanalen goed? Oude cassette decks hebben vaak de neiging dat 1 kanaal niet doet of andere ongemakken.
Marantz 2015 Marantz 4230
Harman Kardon 430 Sansui 8080DB pioneer sx 737 sony str 7055


speakers
bose 205 Marantz 7g

HAL9000

Trouwens als  je  vreemde  ruis  krijgt  bij het  afspelen  dan moet je  de REC  schakelaars  even  schoonmaken.
Ik heb zelf  een 5220.  Dit  zijn een van de  beste  decks  van de  jaren 70.  marantz heeft heel lang geen cassettedecks  gehad  en  maar 1  reel to  reel  recorder (sony  clone)  Deze  decks  zijn  qua  audio  een van de  beste  decks  van de  jaren 70.    Ik heb de  5420  gehad  topmodel  van marantz.  zeer groot  deck, zelfde loopwerk  als  de  5020. Stabiele loopwerken  makkelijk te  servicen  en  elektronica  alleen  elko's  en  vuile  schakelaars.

Nakamichi  geeft véél  meer  problemen.  Ander  merk  dat heel goed  was  in  cassettedecks  en ook reel-to-reel was  akai.

Enigste  3 koppen deck  is  de  5030B  van eind jaren 70  en  de  SD8000/9000 computer decks.

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!