Deze cd (of moet ik zeggen mediadrager) is nogal wisselend ontvangen in de media. Persoonlijk vind ik hem nogal afwijken van zijn andere werk, maar goed, iedere muzikant zoekt en, inderdaad, ook Bruce wordt ouder.
Er zitten inderdaad wat mindere nummers op, maar er staan zeker lekkere nummers (Harry's place, down in the hole, the wall), persoonlijk vind ik het een leuke verzameling van verschillende nummers. De mindere nummers kunnen nog wel eens, na meermaals te beluisteren, van categorie verschuiven.....
Overpeinzing:
"Vroegah" was het heel normaal dat een LP slechts 1 of 2 goede nummers bevatte, dat was voor niemand een bezwaar. Juist dat ene of dit twee nummers waren immers de hoofdzakelijke reden om de vinylschijf aan te schaffen. Doordat muziek makkelijker beschikbaar geworden is en naar keuze afgeluisterd kunnen worden zijn we misschien ook iets kritischer geworden als het om "mindere" nummers gaat. Voorgaande is misschien ook van toepassing op de criticasters die zich muziekrecensent noemen, deze vergeten nog wel eens dat "zij" slechts hun persoonlijke mening ventileren. Deze persoonlijke mening heet niet voor niets zo en kan dus verschillen van mijn mening....